[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۹۶
  • دوره جدید

رزمایش فاطمیون سه در تمام نقاط فارس برگزار می‌شود، روزنامه شیراز نوین

به گزارش ایرنا، رئیس سازمان بسیج سازندگی استان فارس گفت: هم‌زمان با هفته بسیج (۲۹ آبان تا پنجم آذر) و با حضور بسیجیان جهادگر، رزمایش فاطمیون سه در سراسر استان برگزار خواهد شد. سرهنگ علی‌اکبر طحان، چهارشنبه در نشست خبری با خبرنگاران در شیراز افزود: این رزمایش حول محور اقدامات و خدمات سازمان بسیج سازندگی فارس و گروه‌های جهادی در زمینه محرومیت‌زدایی و فعالیت‌های عمرانی انجام شده در سراسر استان به ویژه مناطق محروم برگزار خواهد شد. وی ادامه داد: شروع این رزمایش به شکل نمادین و با حضور سردار ابوالقاسم چمن معاون اجرایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از شهرستان کازرون خواهد بود.
تأمین آب آشامیدنی ۳۷۲ روستای فارس
رئیس سازمان بسیج سازندگی فارس، در خصوص خدمات انجام شده توسط بسیجیان نیز گفت: طی یک سال گذشته در این استان و به همت بسیج سازندگی، آبفای استان و نیروهای جهادگر به ۳۷۲ روستای استان آب‌رسانی شد.
سرهنگ طحان افزود: این اقدامات شامل اجرای خط انتقال آب تا روستا، اجرای شبکه توزیع در داخل روستاها، ساخت مخازن بتنی و فلزی هوایی و همچنین حفر، احداث و تجهیز چاه‌ها نیز می‌شود. وی ادامه داد: تکمیل و مرمت یک‌هزار و ۲۰۰ مسکن نیازمندان تحت پوشش کمیته امداد و بهزیستی استان، تکمیل ۱۹ مسجد و مجتمع‌ فرهنگی و مذهبی و بهسازی و مرمت ۱۵۰ راه بین مزارع از دیگر اقداماتی است که از سوی بسیجیان در استان انجام شده است.
او اظهار کرد: ساخت ۳۵ استخر آب کشاورزی، احیا و لای‌روبی ۵۱ قنات، تکمیل ۴۴ خانه عالم، تکمیل مجموعه‌های ورزشی و تجهیز و احداث کارگاه‌های اشتغال و احداث معابر روستایی از دیگر اقدامات انجام شده توسط بسیج سارندگی استان است.

 

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی

آدرس ایمیل

متن نظر

کد امنیتی