[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۹۵
  • دوره جدید

ازدواج مهم‌ترین رکن برای جوانی جمعیت است، روزنامه شیراز نوین

رئیس دانشگاه علوم پزشکی شیراز گفت: اقدامات صورت گرفته در حیطه جوانی جمعیت با برنامه‌ریزی منسجم به نتیجه خواهد رسید. برنامه‌ریزی برای ترغیب و تشویق دانشجویان و کارکنان در زمینه ازدواج، تشکیل خانواده و فرزندآوری از مهم‌ترین موضوعات در راستای اجرای سیاست‌های جوانی جمعیت و تحکیم خانواده است.
سیدوحید حسینی روز چهارشنبه در سی و ششمین نشست دانشگاهی قرارگاه جوانی جمعیت ضمن پیگیری مصوبات نشست‌های پیشین این قرارگاه دانشگاهی، روند اجرای برنامه‌ها و سیاست‌های جوانی جمعیت در واحدهای زیرمجموعه دانشگاه در شیراز و شهرستان‌های فارس را جویا شد.
او با تأکید بر اهمیت رسیدگی و پیگیری مسائل رفاهی کارکنان دانشگاه افزود: مبحث جوانی جمعیت موضوعی ملی و کاری بزرگ و ارزشمند است که به کمک تأمین منابع مالی و تلاش و همت همگانی، تحقق اهداف آن تسریع می‌یابد.
وی برنامه‌ریزی برای ترغیب و تشویق دانشجویان و کارکنان در زمینه ازدواج، تشکیل خانواده و فرزندآوری را از مهم‌ترین موضوعاتی عنوان کرد که در راستای اجرای سیاست‌های جوانی جمعیت و تحکیم خانواده باید به آن توجه شود.
حسینی با تقدیر از تلاش‌های انجام شده در واحدهای مختلف دانشگاه علوم پزشکی شیراز در راستای جوانی جمعیت گفت: در این زمینه اقدامات گسترده و باارزشی در سطح دانشگاه انجام شده است، اما ضرورت دارد این اقدامات با همت و جدیت بیشتر دنبال شده و با برنامه‌ریزی منسجم، تداوم و توسعه یابد.

 

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی

آدرس ایمیل

متن نظر

کد امنیتی