[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۹۶
  • دوره جدید

شهرداری منطقه ۶ شیراز خوش درخشید، روزنامه شیراز نوین

شهرداری منطقه شش شیراز موفق به اخذ گواهی‌نامه بین‌المللی ISO 9001:2015 شد‌.
به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه شش و به نقل از محمدرضا بهبودی مدیرکل دفتر نوسازی و تحول اداری شهرداری، منطقه شش با مدیریت و درایت مهندس قادری شهردار منطقه و تلاش کارشناسان متخصص موفق به دریافت گواهی‌نامه ISO 9001:2015 در بین یازده منطقه شهرداری در سال 1402 شد.
بهبودی ضمن تبریک این موفقیت به همه کارکنان منطقه شش، گفت: این اقدام موفق باید به سایر مناطق و سازمان‌های شهرداری تعمیم پیدا کند و برای رسیدن به این مهم لازم است از تجربیات کارشناسان متخصص حاضر در تیم پیاده‌سازی استاندارد بین‌المللی ISO 9001:2015 و تفکر سیستمی در مدیریت ‌فرایندها بهره ببرند. اخذ این گواهی‌نامه به بهبود کیفیت فرایندهای کاری کمک شایانی خواهد کرد. مسعود قادری گفت نیل به اهداف عالی مبنی بر ایجاد شهری پاک، سبز، امن، زیبا، منسجم و باهویت و افزایش سطح کمی و کیفی خدمات شهرداری از طریق استقرار سیستم مدیریت کیفیت بر مبنای استاندارد ISO9001:2015 است.
شهردار منطقه شش کسب این استاندارد را نشانه لطف پروردگار، همکاری و همدلی تمام کارمندان دانست و گفت: با اعلام تعهد به مفاد این خط‌ مشی کیفیت و برآورده‌سازی الزامات استاندارد بین‌المللی ISO9001:2015 ضمن تعریف نظام‌های انگیزشی از تمام همکاران درخواست دارم جهت‌گیری مطرح شده را درک و در مسیر چشم‌اندازهای منطقه ما را یاری رسانند.
شایان ذکر است استاندارد ISO9001:2015 در سرفصل‌های پیشرفت و ارتقای سطح رضایت شهروندان از طریق افزایش سطح کیفی خدمات ارائه شده به شهروندان، بهبود زیرساخت‌های شهری و پیشرفت و ارتقای سطح توانمندی کارکنان به عنوان مهم‌ترین سرمایه انسانی از طریق آموزش‌های مستمر و مفید و بهبود و افزایش اثربخشی فرایندهای سازمانی شهرداری شیراز تعریف می‌شود.

 

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی

آدرس ایمیل

متن نظر

کد امنیتی