[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۹۴
  • دوره جدید

شیرازنوین و تماشا روزنامه‌های برتر شدند، روزنامه شیراز نوین

استاندار فارس گفت: یکی از راهکارهای مبارزه با فساد، نظارت رسانه‌هاست. دکتر محمدهادی ایمانیه، عصر شنبه در آیین تجلیل از دست‌اندرکاران پوشش خبری دومین سفر استانی رئیس‌جمهور به این استان افزود: اگر رسانه‌ها به شکل کارشناسی‌شده و حساب‌شده با فساد مقابله کنند، در مقایسه با سایر نطارت‌ها یکی از بهترین تأثیرات را خواهد داشت.
وی ادامه داد: همگی باید کمک کنیم که اعتماد بین دولت و حاکمیت با ملت تقویت شود و کسانی که از مقام خود سوءاستفاده می‌کنند، از بدنه مدیریت‌ها در کشور جدا شوند. استاندار فارس گفت: در جریان سفر که کمک شد توان فارسی‌ها در معرض دید قرار گیرد، باعث شد که سطح و جایگاه استان فارس در کشور ارتقا یابد. ایمانیه افزود: در جلساتی که اخیراً در تهران شرکت می‌کردیم، شاهد جهش چندپله‌ای استان بودیم و هیچ‌کدام از آنها نیز حاصل بزرگ‌نمایی و غلو کردن نبود و اقدامات و کارهای انجام‌شده در عین صداقت و شفافیت دیده شد. وی افزود: کار خبرنگاران استان موجب امیدآفرینی و بازگشت امید به جامعه شد.
مدیرکل روابط‌عمومی و امور بین‌الملل استانداری فارس هم گفت‌: در جریان سفر ٢روزه رئیس‌جمهور به فارس (بیستم و بیست‌ویکم مهرماه)، افزون بر ٢٨هزار و ٣۵٧ خبر تولید و منتشر شد.
عباس فرج‌زاده افزود: این خبرها در مجموع در کل کشور به میزان افزون بر ٣٣میلیون و ٧١هزار مرتبه دیده شد.
وی ادامه داد: این خبرها توسط خبرگزاری‌ها، پایگاه‌های خبری و روزنامه‌ها تولید و منتشر شد. 
گفتنی است، در مراسم تجلیل از رسانه‌های برتر فارس، از حسین امیری سردبیر روزنامه شیرازنوین و مهدی آماده سردبیر روزنامه تماشا تقدیر شد. روزنامه‌های شیرازنوین و تماشا به‌عنوان برترین روزنامه‌های استان فارس در پوشش اخبار دور دوم سفر رئیس‌جمهور به فارس انتخاب شدند و در همین راستا از حسین امیری سردبیر روزنامه شیرازنوین و مهدی آماده سردبیر روزنامه تماشا 
تقدیر شد.

 

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی

آدرس ایمیل

متن نظر

کد امنیتی