[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۹۵
  • دوره جدید

اجرای ۲۰هزار عملیات تعمیرات پیشگیرانه، روزنامه شیراز نوین

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان فارس، از اجرای عملیات تعمیرات پیشگیرانه شبکه فشار متوسط به روش خط گرم با رفع 21963 مورد عیب شناسایی شده در سال 1402 خبر داد. 
حمیدرضا کریمی‌فرد گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون با تلاش گروه‌های ویژه کار روی خطوط برق‌دار و در راستای استمرار خدمات‌رسانی مطلوب به شهروندان، تعداد 21963 مورد عیب شناسایی شده در طول شبکه توزیع نیروی برق استان برطرف گردید که موجب صرفه‌جویی بالغ بر 18499 کیلووات انرژی شده است. وی کاهش تلفات انرژی، کاهش خاموشی‌های فشار ضعیف و فشار متوسط، تأمین برق مستمر و پایدار، کاهش زیان‌های اقتصادی ناشی از وقفه در تأمین برق و افزایش سطح رضایتمندی مشترکان را از جمله مزایای تعمیرات به روش خط گرم برشمرد و بیان داشت: با تلاش‌های انجام شده از سال 92 تعداد 21 گروه خط گرم جهت انجام تعمیرات به روش خط گرم در شرکت توزیع نیروی برق استان تجهیز و فعال شده‌اند که امید است با تداوم تلاش‌ها برای سال‌های آینده نیز به موفقیت‌های بیشتری دست پیدا کنیم.
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان فارس، اعتبار هزینه شده در سال 1402 برای انجام تعمیرات به روش خط گرم را بالغ بر 360میلیارد ریال اعلام و بیان کرد: این اعتبار در بخش‌های آموزش نیروی انسانی، خرید اجناس مورد نیاز شبکه و دستمزد تعمیرات گروه‌های خط گرم هزینه شده است. 
این مقام مسئول با بیان اینکه شرکت توزیع نیروی برق استان فارس یکی از توانمندترین شرکت‌ها در راه‌اندازی و استقرار گروه‌های خط گرم در کشور است، یادآور شد: هم‌اکنون 20 گروه خط گرم در شهرستان‌های استان فارس در حال فعالیت بوده و وجود پیمانکاران توانمند در اجرای خط گرم نیز سبب شده تا در سطح استان، این عملیات از قابلیت اجرایی خوبی برخوردار باشد. کریمی‌فرد ابراز امیدواری کرد با انجام عملیات‌های تعمیرات پیشگیرانه به روش خط گرم، تأمین برق مطمئن و پایدار، رفاه و رضایت مشترکان در اقصی‌نقاط استان بیش از پیش فراهم گردد. 

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی

آدرس ایمیل

متن نظر

کد امنیتی