[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۹۶
  • دوره جدید

تساوی شهرآورد شیراز در دقیقه ۹۶، روزنامه شیراز نوین

به گزارش شیرازنوین، شهرآورد شش‌امتیازی شیرازی‌ها در رقابت‌های لیگ دسته سوم فوتبال کشور در ورزشگاه شهید دستغیب شیراز با تساوی به پایان رسید.
جدال تیم‌های نفت و گاز زاگرس جنوبی و ایمان سبز شیراز در چارچوب هفته سوم این بازی‌ها در حالی که تا دقیقه ۹۶ به سود زاگرس جنوبی جریان داشت با تساوی خاتمه یافت.
زاگرس جنوبی و ایمان سبز، دو تیم صدرنشین گروه خود، جدال حساسی داشتند؛ زاگرسی‌ها که در دقیقه ۳۱ پیش افتاده بودند، می‌توانستند جای رقیب و همشهری خود را در صدر جدول بگیرند، اما در دقیقه ۹۶ و در حالی که داور هفت دقیقه وقت اضافه در نظر گرفته بود، پیروزی یک بر صفر را با تساوی عوض کردند.
در دقیقه ۳۱، روی پاسی که فرشاد بیابانی ارسال کرده بود، محمد قاسمی با دروازه‌بان ایمان سبز، تک به تک شد و ضربه تمام‌کننده قاسمی توپ را به تور دروازه ایمان سبز چسباند. قاسمی با این گل برای سومین بار متوالی گلزنی کرد.
پیروزی یک بر صفر شاگردان محمدصادق کرمی تا پایان نیمه نخست تثبیت شد؛ در اوایل نیمه دوم داور مسابقه کارت قرمزی به محمد پیرمرادی نشان داد تا شاگردان امین شهیدزاده مجبور شوند برای زدن گل تساوی، 10 نفره شدن را هم تحمل نمایند.
کار به دقیقه نود رسید، داور تصمیم دیگری گرفت و هفت دقیقه وقت اضافی اعلام کرد.
وقتی که تنها یک دقیقه به پایان بازی زمان بیشتر نبود، مدافعان زاگرس جنوبی مهاجم ایمانی‌ها را در محوطه جریمه سرنگون کرد تا تصمیم دیگر داور اعلام ضربه پنالتی به نفع ایمانی‌ها باشد.
با دقت مهدی سوادکوهی در زدن این ضربه، گل تساوی به ثمر رسید تا ایمان سبز از شکست خانگی بگریزد؛ به این‌ترتیب صدرجدول گروه  ششم لیگ دسته سوم کشور با این تساوی دست نخورد و ایمان سبز و زاگرس جنوبی هر دو با هفت امتیاز، با تفاضل گل و گل زده یکسان صدرنشین باقی ماندند. به خاطر دریافت گل کمتر، ایمان سبزی‌ها اکنون تیم نخست گروهشان هستند.
محمدصادق کرمی، سرمربی تيم نفت و گاز زاگرس جنوبی، مهدی كاظميی، دروازه بان، احمد راهرو، محمدرضا قاسمی، مهدی بيات، مجتبی موسوی، محسن ياری، محمد رحيمی، فرشاد بيابانی، اميرمعصومی، علی‌رضا يوسف‌پور و محمد قاسمی را در ترکیب اصلی به میدان فرستاد.
جواد مرادی درون دروازه ایمان سبز ایستاد و فردین معاونی، مهدی تازیک، محمد ممبینی، حسن توروهنده، عارف حیدری، میلاد سخنگو، مهدی هاشم‌زاده، سعید عالیوند، مهدی پیرمرادی و حسین افراسیابی،۱۰ مرد دیگر امید شهیدزاده در ترکیب اصلی ایمان سبز به میدان آمدند.
ابراهیم کامیاب، مهدی هلالات، پیمان زارع و شهاب فرهادی هم یاران ذخیره این تیم بودند.

 

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی

آدرس ایمیل

متن نظر

کد امنیتی