[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۹۶
  • دوره جدید

می‌خواهیم فارس را سربلند کنیم، روزنامه شیراز نوین

 میثم محجوبی - گروه ورزش
تیم‌های ملی فوتسال ایران و روسیه کمتر از یک ماه دیگر در دیدارهایی دوستانه به مصاف یکدیگر می‌روند؛ نکته جالب این دیدارهای تدارکاتی، برگزاری آنها در یکی از شهرستان‌های استان فارس است.
در اواسط مهرماه سال جاری بود که در سفر وزیر ورزش به لارستان، اولین بار این موضوع مطرح شد و کیومرث هاشمی با بیان اینکه مجتمع طوبی لارستان، یک مجموعه فرا ملی و بین‌المللی است که می‌تواند میزبان بازی‌های بین‌المللی باشد، گفت: نگاه ما نباید محدود به شهرستان و استان باشد، بلکه باید از ظرفیت این مجموعه خوبِ بین‌المللی در سطوح بازی‌های ملی، به ویژه در رشته‌های سالنی استفاده کنیم.  در این راستا با هماهنگی‌هایی که انجام داده‌ایم تیم ملی فوتسال ایران و تیم ملی فوتسال روسیه قرار است ۲۷ و ۲۸ آذرماه در ایران اردو بزنند؛ قرار است ما میزبانی را به شهرستان لارستان بدهیم تا بازی‌های تیم ملی فوتسال ایران و روسیه در اینجا برگزار شود.
در همین ارتباط با دو تن از مسئولان مربوطه در شهرستان لارستان تماس گرفتیم تا از آخرین وضعیت برگزاری این مسابقه مطلع شویم:
فرماندار لارستان در پاسخ به این سؤال که آیا زیرساخت‌های اقامتی این شهرستان پاسخ‌گوی میزبانی از چنین دیدار مهمی هست یا خیر؟ گفت: مسابقه پیش رو، سطح بالایی دارد و برای شهرستانی مثل لار و دست‌اندرکاران برگزاری، آزمون سختی محسوب می‌شود. به همین دلیل تمام تلاش ما این است که بتوانیم استان فارس را در این رویداد سربلند کنیم؛ به همین جهت، چند مکان اقامتی را در نظر گرفته‌ایم که مسئولان فدراسیون باید بیایند و آنها را تأیید کنند.
داریوش دهقان افزود: قرار است وزیر ورزش و جوانان و وزیر میراث فرهنگی نیز به همراه رئیس فدارسیون فوتبال برای تماشای این مسابقه به لارستان بیایند؛ بنابراین دیدار بسیار مهمی برای ما محسوب می‌شود و از رسانه‌ها هم می‌خواهیم بیشتر به این مسابقه بپردازند. ما هم تلاش می‌کنیم که امکانات خوبی فراهم کرده و به بهترین نحو این میزبانی را به سرانجام برسانیم.
رئیس اداره ورزش و جوانان این شهرستان جنوبی فارس نیز گفت: می‌دانید که شهرستانی مثل لارستان نسبت به شهری مثل تهران برای برگزاری یک دیدار بزرگ بین‌المللی، شرایط متفاوتی دارد، اما ما تمام تلاش خود را می‌کنیم که بهترین میزبانی را داشته باشیم.
محمدحسن طیبی افزود: ما در لارستان یک سالن فوق‌العاده داریم و برای زیرساخت اقامتی هم به‌جز هتل جهانگردی، یک ساختمان را در نظر گرفته‌ایم که مکان خیلی شیک و مناسبی برای اسکان تیم‌ها خواهد بود.
وی در این‌باره توضیح داد: ساختمانی که ما در نظر داریم، یک هتل آپارتمان ویلایی است که به اعتقاد ما نسبت به یک هتل چهار یا پنج ستاره در یک شهر بزرگ، قشنگ‌تر است و امکانات بهتری هم دارد؛ در حال تجهیز همین مکان هستیم که در اختیار یکی از تیم‌ها قرار خواهد گرفت. سایر زیرساخت‌های ما نیز آماده میزبانی از این دیدار بزرگ است.
گفتنی است، دیدار تیم‌های فوتسال ایران و روسیه که هر دو از قدرت‌های فوتسال جهان به شمار می‌روند، قرار است روزهای 27 و 28 آذرماه در سالن مجموعه ورزشی خیرساز منیری لارستان برگزار شود.

 

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی

آدرس ایمیل

متن نظر

کد امنیتی