[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۹۴
  • دوره جدید

پاسداشت مقام والای پرستار به همت مدیریت درمان تأمین اجتماعی فارس، روزنامه شیراز نوین

دکتر حسن شاهی: کارنامه عملکردی کارکنان توانمند و سخت‌کوش مدیریت درمان تأمین اجتماعی فارس در سطح کشور درخشان است سعیدرضا امیرآبادی: گروه خبر
 سعیدرضا امیرآبادی: گروه خبر
به همت مدیریت درمان تأمین اجتماعی فارس، آیین بزرگداشت روز پرستار هم‌زمان با میلاد خجسته حضرت زینب(س) برگزار شد.
این مراسم با حضور خانواده بزرگ مدیریت درمان تأمین اجتماعی استان فارس، جمعی از مسئولان ارشد تأمین اجتماعی و مدیران ارشد بانک رفاه کارگران در استان فارس به همراه جمعی دیگر از مسئولان برگزار شد.
مدیر درمان تأمین اجتماعی استان فارس در این مراسم از نیروی انسانی توانمند، مسئولیت‌پذیر و کارآمد به‌عنوان مهم‌ترین رکن پیشرفت مجموعه یاد کرد.
دکتر بهرام حسن شاهی با تبریک فرارسیدن سالروز میلاد خجسته حضرت زینب(س) و روز پرستار اظهار داشت: کارنامه تلاش‌های اعضای مدیریت درمان تأمین اجتماعی استان فارس و به ویژه کادر درمان این مجموعه در کشور درخشان است و با کسب مقام‌های متعدد و موفقیت‌های علمی و عملی، هر روز در جبهه خدمت‌رسانی به جامعه و بیماران مجاهدت بیشتری می‌کنند.
او توانمندی‌های مدیریت درمان تأمین اجتماعی استان فارس را در سطح کشور بی‌نظیر خواند و اظهار داشت: علی‌رغم موفقیت‌های ارزنده‌ای که در سطح کشوری به آن دست یافته‌ایم، بسیاری از تلاش‌های خستگی‌ناپذیر و بنیه علمی مجموعه مدیریت درمان تأمین اجتماعی فارس آن‌چنان که شایسته است در سطح کشور تجلی نیافته و منعکس نشده است.
دکتر حسن شاهی با اشاره به گوشه‌ای از موفقیت‌های خانواده بزرگ مدیریت درمان تأمین اجتماعی فارس گفت: کارکنان توانمند مدیریت درمان تأمین اجتماعی فارس در مسابقات حفظ و قرائت قرآن کریم در عرصه کشوری خوش درخشیدند و این در حالی است که با توجه به تناسب کارکنان با بیشترین شرکت‌کننده در مسابقات حفظ و قرائت قرآن کریم در سطح کشور شرکت کردیم؛ این امر بیانگر پایبندی کارکنان این مجموعه به ارزش‌های الهی است.
وی در همین رابطه اظهار داشت: اداره فناوری اطلاعات مدیریت درمان تأمین اجتماعی فارس با راه‌اندازی سرور ایزابل و استفاده از نرم‌افزار واسط شرکت فراز سیستم جهت نوبت‌دهی تلفنی گام بزرگی در جهت رضایت بیمه‌شدگان گرامی سازمان تأمین اجتماعی برداشته است.
مدیر درمان تأمین اجتماعی استان فارس با ارائه این توضیح که سرور ایزابل با اضافه کردن ۶۰ خط اضافه، روند نوبت‌دهی تلفنی را بسیار ساده‌تر نموده است، تصریح کرد: بدین‌ترتیب مراکز درمانی مدیریت درمان فارس علاوه بر استفاده از سرورهای نوبت‌دهی لوکال خود، می‌توانند از امکانات این سرور جهت تسهیل امور نوبت‌‌دهی بیمه‌شدگان استفاده نمایند.
این مقام عالی تأمین اجتماعی فارس پایندی به کلام الهی و سیره ائمه اطهار(ع) را رمز پیشرفت و موفقیت دانست و اظهار داشت: افرادی که با قرآن مجید مأنوس هستند، در مسئولیت‌های حرفه‌ای نیز تمامی تلاش خود را برای خدمت به جامعه به کار می‌گیرند و در پرتو آن شاهد پیشرفت کشور و بهبود خدمت‌رسانی به جامعه هستیم.
این مقام مسئول همچنین خواستار دقت عمل بیشتر و ارتقای آگاهی در زمینه فعالیت در فضای مجازی شد و اظهار داشت: باید در زمینه به نمایش گذاشتن عکس‌ها و فیلم‌ها در فضای مجازی بیشتر دقت کرد؛ به یاد داشته باشیم که برخی از مرزها به ویژه در بستر خانواده از حدود الهی هستند و نسبت به پاسداشت خط قرمزهایی که در آیین و شریعت ما به آنها تأکید فراوانی شده باید دقت نظر بیشتری داشته باشیم.
مدیر درمان تأمین اجتماعی استان فارس در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به رویدادهای جهانی بیان داشت: امروز که ما به مناسبت روز پرستار در کنار هم جمع شده‌ایم، شمار شهدای کادر درمان در نوار غزه به بیش از سیصد نفر رسیده است و این امر به تنهایی نشان از خباثت و خوی وحشی‌گری و غیرانسانی صهیونیست‌ها دارد.
دکتر حسن شاهی حضور در جمع خانواده بزرگ مدیریت درمان تأمین اجتماعی را فرصتی مغتنم برشمرد و گفت: بسیاری از کادر درمان در نوار غزه در حالی به خدمت‌رسانی و درمان مشغول هستند که ناگهان با پیکر بی‌جان عزیزان خود مواجه می‌شوند که توسط رژیم منحوس صهیونیستی به خاک و خون غلطیده‌اند.
او با تأکید بر این موضوع که پیروزی اسلام و مسلمانان نزدیک است، اظهار داشت: صهیونیست‌های جنایتکار با حمایت‌های استکبار جهانی و در سکوت مجامعی که ادعای دروغین حقوق بشر دارند، هر روز مرتکب جنایت‌های غیرانسانی می‌شوند و به یاری پروردگار متعال در آینده نزدیک تاوان اعمال ضدبشری خود را پس می‌دهند.
مدیر درمان تأمین اجتماعی استان فارس در بخش دیگری از سخنانش امنیت ایران اسلامی را مدیون رزمندگانی دانست که با جان‌فشانی در برابر دشمنان مقاومت می‌کنند و بیان داشت: اگر امشب فرصتی مهیا شده است که سالروز میلاد حضرت زینب (س) و روز پرستار را جشن بگیریم، این سعادت و شادمانی مرهون سلحشورانی است که با فراغ بال به استقبال شهادت می‌روند.
دکتر حسن شاهی در بخش پایانی سخنانش اظهار داشت: مدیریت، معاونان و تمامی مجموعه مدیریت درمان تأمین اجتماعی فارس گوش شنوایی برای شنیدن دغدغه‌ها، مشکلات، پیشنهادات و انتظارات نیروی انسانی و به ویژه کادر درمان و پرستاران دارند و تمامی تلاش خود را در راستای بهبود امور و ارتقای بهره‌وری به کار می‌گیریم.
براساس این گزارش شایان ذکر است در پایان این مراسم از 40 پرستار نمونه استانی و 4 پرستار نمونه که در سطح کشور به مقام برتر دست یافته بودند از سوی مدیریت درمان تأمین اجتماعی فارس تجلیل به عمل آمد.
گفتنی است در آیین بزرگداشت مقام پرستار که هم‌زمان با میلاد خجسته حضرت زینب(س) برگزار شد، برنامه‌های شاد و مفرحی نظیر مولودی‌خوانی، شعبده‌بازی، تغییر صدا، مسابقه اطلاعات عمومی، تصنیف‌خوانی و مواردی از این‌دست توسط روابط عمومی مدیریت درمان تأمین اجتماعی فارس تدارک دیده شده بود که با استقبال پرشور حاضران همراه بود.

 

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی

آدرس ایمیل

متن نظر

کد امنیتی