[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۹۵
  • دوره جدید

محور‌های گردشگری در اولویت تعریض ، روزنامه شیراز نوین

مدیرکل راه و شهرسازی فارس اعلام کرد: محور سپیدان- کمهر و اتصال آن به محور اقلید- یاسوج ضروری است 
محور‌های گردشگری در اولویت تعریض 

دکتر طالبان: عملیات اجرایی تعریض محور فرعی سپیدان- کمهر و تبدیل آن به محور اصلی هم‌اینک در دست انجام است

مدیرکل راه و شهرسازی فارس گفت: عملیات اجرایی تعریض محور فرعی سپیدان- کمهر و تبدیل آن به محور اصلی هم‌اینک در دست انجام است.
به گزارش اداره ارتباطات و اطلاع‌رسانی راه و شهرسازی فارس، محمودرضا طالبان گفت: محور سپیدان- کمهر و اتصال آن به محور اقلید- یاسوج یکی از محورهای توریستی و پرترافیک منطقه گردشگری سپیدان است که در تمام فصول سال از ترافیک بسیار بالایی برخوردار است.
وی ادامه داد: این محور علاوه بر اینکه بین شهرستان سپیدان به محور اقلید- یاسوج ارتباط برقرار می‌کند، راه دسترسی به پیست‌های اسکی منطقه و آبشار مارگون نیز است. مدیرکل راه و شهرسازی فارس، طول این محور را حدود ۶۵ کیلومتر برشمرد و اظهار کرد: هم‌اینک عملیات بهسازی و تبدیل این محور فرعی به راه اصلی در برنامه کاری اداره کل راه و شهرسازی استان قرار گرفته است. وی افزود: عملیات اجرایی تعریض محور فرعی سپیدان- کمهر و تبدیل آن به محور اصلی هم‌اینک در دست انجام است و در بخش عمده‌ای از ۱۰ کیلومتر از ۶۵ کیلومتر مذکور عملیات زیرسازی به اتمام رسیده و اجرای اساس و قیرپاشی آن از سوی پیمانکار انجام شده که امیدواریم به‌زودی و با تأمین اعتبار لازم شاهد بهره‌برداری از این قطعه ۱۰ کیلومتری مهم و حیاتی باشیم.

 

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی

آدرس ایمیل

متن نظر

کد امنیتی