[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۹۵
  • دوره جدید

رسانه‌ها حق ورزش را مطالبه‌گری کنند منتقد،مطالبه‌گری خور را با راهکار همراه نماید، روزنامه شیراز نوین

سرپرست اداره کل ورزش و جوانان فارس در دیدار با اعضای انجمن ورزشی‌نویسان فارس گفت: اصحاب رسانه در کنار انتقادات راهکارهای خود را ارائه دهند و جهت احقاق حقوق برای ورزش نیز مطالبه‌گری کنند. 
به گزارش خبرنگار ما، جمعی از اعضای انجمن ورزشی‌نویسان فارس با حضور در دفتر سرپرست اداره کل ورزش و جوانان فارس با دکتر عبدالرحیم خداجو دیدار و گفت‌وگو کردند.
دکتر خداجو در این دیدار با تقدیر از تلاش‌های اصحاب رسانه گفت: اصحاب رسانه یکی از ستون‌های پیشبرد اهداف ورزش هستند و انتقادات و نقطه‌نظرات این قشر حائز اهمیت است. 
وی افزود: از اهالی رسانه می‌خواهیم در کنار انتقادات و پیشنهادات، راهکارهای خود را  ارائه دهند و جهت احقاق حقوق برای ورزش نیز مطالبه‌گری کنند. 
سرپرست اداره کل ورزش و جوانان فارس تأکید کرد: امروز ورزش نیازمند حمایت است و با قلم خبرنگاران رشد ورزش دیده می‌شود.
دکتر خداجو در بخش دیگری از سخنان خود جلب مشارکت مردم، توسعه سلامت فردی و اجتماعی، غنی‌سازی اوقات فراغت و کاهش آسیب‌های اجتماعی را گوشه‌ای از محاسن توسعه ورزش در بین تمامی افراد جامعه برشمرد.
توجه به توسعه ورزش بانوان از دیگر نکات مورد اشاره سرپرست اداره کل ورزش و جوانان استان فارس بود و گفت: اگر مادران جامعه به ورزش گرایش یابند دیگر افراد خانواده نیز به سمت ورزش رفته و با تأمین سلامت خانواده، سلامت جامعه نیز تضمین می‌شود؛ بر این اساس نگاه ما این است که یک مجموعه ورزشی تخصصی ویژه بانوان در سطح استان ساخته و در اختیار بانوان گران‌قدر قرار گیرد. 
وی افزود: امروزه صنعت ورزش می‌تواند باعث پویایی اقتصادی شود و باید به ورزش به‌عنوان یک صنعت بنگریم.
دکتر خداجو در بخش پایانی سخنان خود به تشریح مشکلات ورزش استان پرداخت و گفت: وجود 500 پروژه ورزشی نیمه‌تمام که تکمیل آنان نیازمند بیش از 2 هزار میلیارد اعتبار است و در کنار آن تعمیر اماکن ورزشی موجود سطح استان از مشکلات بزرگ ورزش استان است؛ رفع این مشکلات همت جمعی می‌طلبد و از اهالی رسانه نیز می‌خواهیم یاری‌رسان این مجموعه باشند.
در ابتدای این دیدار، ورزشی‌نویسان حاضر در جلسه هرکدام به بیان دیدگاه خود پرداختند.
بیان انتقادات همراه با ارائه راهکار کمک به رشد ورزش است
قاسم محمدی، رئیس انجمن نویسندگان، خبرنگاران و عکاسان ورزشی ضمن تبریک انتصاب دکتر رحیم خداجو به سمت سرپرست مدیرکلی اداره ورزش و جوانان فارس از مسئولان استان به ویژه استاندار فارس و نمایندگان مجلس و همین‌طور وزیر ورزش درخواست نمود با عنایت به اینکه دکتر خداجو از جنس ورزش و با سابقه ورزشی است هرچه زودتر حکم مدیرکلی وی صادر شود تا ورزش فارس از این بلاتکلیفی خارج شده و با همت جمعی بتوان در جهت رونق ورزش فارس گام‌های اساسی برداشت.
محمدی همچنین عنوان کرد که تعداد اعضای انجمن قریب به ۸۷ نفر می‌باشد که همگی در زمره خبرنگاران، نویسندگان، عکاسان ورزشی، گزارشگران و اصحاب رسانه ملی در بخش ورزش ‌و جوانان هستند که با توجه به نیاز انتقادات سازنده همراه با ارائه راهکار مناسب را بیان خواهند کرد.
در این جلسه منصور سپهری، سعید فقیری، مجید عجم پور، سید کمال پاک‌فطرت ، حسین امیری، سینا جمشید پور، سمیه یگانه، نجمه جعفری و کاظمی، مدیر روابط عمومی اداره کل حضور داشتند که به بیان خواسته‌های انجمن در جهت پیشرفت و رونق ورزش پرداختند.

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی

آدرس ایمیل

متن نظر

کد امنیتی