[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۹۶
  • دوره جدید

شیرازی‌ها برای حمایت هر دو تیم به حافظیه بیایند، روزنامه شیراز نوین

شیرازنوین - گروه ورزش
فجر شهید سپاسی فردا(چهارشنبه) در یک دیدار حساس از هفته سیزدهم لیگ یک به مصاف همشهری تازه‌تأسیس خود خواهد رفت.
فجر شهید سپاسی پس از 8 هفته عالی و حضور در صدر جدول، هفته گذشته دیدار سخت و تلخی را پشت سر گذاشت. بازی در خرم‌آباد برای فجری‌ها مانند سال گذشته، خوش‌یمن نبود. این تیم برتری در نیمه اول با یک گل زیبا را در نیمه دوم با سوت‌های کاملاً مشکوک داور مسابقه به حریف مدعی خود واگذار کرد.
اتفاقاتی که سر و  صدای زیادی هم به پا کرد. مدیر روابط عمومی باشگاه فجر شهید سپاسی در خصوص این مسابقه می‌گوید: ما بازی را خوب شروع کردیم و به گل هم رسیدیم، اما بعد از گل، داور(عباس راکی) با سوت‌های متعدد و اشتباه و کارت زردهای بی‌مورد به بازیکنان ما، اجازه بازی سازی را به ما نمی‌داد. دو پنالتی برای تیم خیبر گرفته شد که به گواه کارشناسان داوری هر دو پنالتی اشتباه بود.
رضا خادم افزود: پس از پایان بازی به صورت خیلی عجیب، کنفرانس خبری لغو شد؛ با پیگیری‌هایی که انجام دادیم، با اینکه تیم میهمان بودیم، کنفرانس خبری را به هر شکل که بود برگزار کردیم. هرچه بود آن بازی تمام شد و اتفاقاً باعث همدلی و اتحاد بیشتری بین بازیکنان، کادر فنی و هواداران شد.
وی در خصوص بازی فردا نیز گفت: خیلی خوشحالم که پس از چند سال شاهد دربی شیراز خواهیم بود. ما بدون محروم و با یک مصدوم(امید افشون) به مصاف شهرراز می‌رویم و امیدواریم بازی خوبی مقابل این تیم خوب و قابل احترام انجام دهیم.
خادم گفت: از طرف مجموعه باشگاه فجر شهید سپاسی از تمامی هواداران فوتبال، مردم فارس و شیراز می‌خواهیم که برای حمایت از هر دو تیم به ورزشگاه بیایند. از هواداران فهیم فجر شهید سپاسی که همیشه حامی تیمشان بودند می‌خواهیم بار دیگر ورزشگاه را طلایی‌رنگ کنند؛ حضور هواداران باعث دلگرمی  و انگیزه بازیکنان و کادرفنی می‌شود‌. با احترام به تیم خوب شهرراز شیراز ما می‌خواهیم روند رو به رشد در بازی‌های خانگی را ادامه بدهیم.
وی در در پایان گفت: فارغ از هر نتیجه‌ای، برنده اصلی این دیدار مردم استان و شهر شیراز خواهند بود؛ امیدوارم با حمایت پرشور هواداران فجر شهید سپاسی موفق شویم ۳ امتیاز این دیدار را کسب کنیم.

 

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی

آدرس ایمیل

متن نظر

کد امنیتی