[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۹۵
  • دوره جدید

کارآمدی تفکر بسیجی به منصه ظهور رسیده است، روزنامه شیراز نوین

فرمانده حوزه مقاومت بسیج ادارات کل شهدای شهرداری شیراز با بیان اینکه هفته بسیج، هفته گرامیداشت ارزش‌های اسلامی و انقلابی است، گفت: کارآمدی تفکر بسیجی در همه ابعاد به منصه ظهور رسیده است.
به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی شهرداری شیراز، آرش فرج‌زاده با تبریک فرارسیدن هفته بسیج اظهار کرد: هفته بسیج فرصتی مغتنم برای تجدید عهد با آرمان‌های امامین انقلاب اسلامی است. وی با بیان اینکه بسیج به‌عنوان گسترده‌ترین شبکه مردمی در همه صحنه‌های انقلاب اسلامی حضوری منسجم و فعال دارد، تصریح کرد: هفته بسیج، هفته گرامیداشت ارزش‌های اسلامی و انقلابی است.
فرمانده حوزه مقاومت بسیج ادارات کل شهدای شهرداری شیراز همچنین تفکر بسیج را برآمده از اسلام ناب محمدی(ص) و آرمان‌های امامین انقلاب اسلامی ذکر و بیان کرد: کارآمدی تفکر بسیجی در همه ابعاد به منصه ظهور رسیده است. بنا به اظهار فرج‌زاده؛ ایمان، بصیرت و ایثار از ویژگی‌های شاخص بسیج است و بسیج یک نماد عملی از تفکر انقلابی است. قائم‌مقام شهردار شیراز در بخش دیگری از سخنان خود به ‌مناسبت فرا رسیدن هفته بسیج به برگزاری ویژه برنامه‌های این هفته در شهرداری این کلان‌شهر با محوریت جهاد تبیین پرداخت.
برپایی نمایشگاه پایگاه‌های اسوه در حرم مطهر حضرت احمدبن موسی(ع) با مشارکت سپاه ناحیه بقیه‌الله(عج)، غبارروبی گلزار شهدا و تقدیر از بسیجیان فعال در پایگاه‌های بسیج شهرداری شیراز، از جمله اقداماتی بود که فرمانده حوزه مقاومت بسیج ادارات کل شهدای شهرداری شیراز به مناسبت هفته بسیج به آنها اشاره کرد.
برپایی نمایشگاه در اجلاسیه مجمع بسیجیان در سپاه فجر فارس و تبیین اقدامات و پروژه‌های مدیریت شهری شیراز، برنامه‌ریزی ۴۰ جلسه جهاد تبیین در مناطق و سازمان‌ها و  فراخوان بسیجیان شهرداری و مشارکت در برنامه روز بسیج مستضعفین در حرم حضرت شاهچراغ(ع)‌ از دیگر برنامه‌هایی بود که فرج‌زاده به آنها پرداخت.

 

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی

آدرس ایمیل

متن نظر

کد امنیتی