[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۹۶
  • دوره جدید

مخاطب‌مداری در فضای مجازی، روزنامه شیراز نوین

پس از رونمایی پوستر سیزدهمین نمایشگاه گردشگری پارس و چهاردهمین نمایشگاه ملی صنایع دستی شیراز، پایگاه الکترونیک این دو نمایشگاه از روز یکم آذرماه به نشانی www.shirazite.com در دسترس علاقه‌مندان است.
دبیر سیزدهمین نمایشگاه بین‌المللی گردشگری پارس و چهاردهمین نمایشگاه ملی صنایع دستی، در تشریح جزئیات این خبر بیان کرد: همه فعالان حوزه میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی با مراجعه به نشانی www.shirazite.com می‌توانند ضمن مطالعه اخبار و رویدادهای نمایشگاه، قوانین و مقررات، جدول زمان‌بندی، اهداف نمایشگاه، رویکردهای نمایشگاه و بررسی فرم‌های ثبت‌نام، درخواست فضای نمایشگاهی مورد نظر خود را از طریق پایگاه الکترونیک یاد شده دریافت و به نشانی پست الکترونیک نمایشگاه (info@shirazite.com) ارسال کنند.
مقدسی با بیان اینکه برای نخستین بار پایگاه الکترونیک برای نمایشگاه گردشگری شیراز راه‌اندازی شده است، ادامه داد: طبق بررسی‌های انجام شده، نمایشگاه‌های تخصصی گردشگری و صنایع دستی سال‌های گذشته در شیراز فاقد پایگاه الکترونیک بودند و هم‌اکنون برای نخستین بار این پایگاه فعال شده و به بهره‌برداری رسیده است. وی افزود: خدمات پیش‌بینی شده برای حضور میهمانان خارجی و بسته حامیان نمایشگاه (اسپانسری) در این پایگاه قابل مشاهده است.
مقدسی اضافه کرد: با توجه به رویکرد سیزدهمین نمایشگاه بین‌المللی گردشگری پارس، برنامه‌های علمی و رویدادی، جزئیات نشست‌های تخصصی و کارگاه‌های برخط نیز قابل مشاهده است.
دبیر سیزدهمین نمایشگاه بین‌المللی گردشگری پارس و چهاردهمین نمایشگاه ملی صنایع دستی با بیان اینکه در بخش دیگری از این پایگاه، فضای مسقف نمایشگاهی به همراه امکانات، شرایط و نقشه غرفه‌ها قابل مشاهده و انتخاب است، گفت: متقاضیان می‌توانند از این طریق نسبت به درخواست فضای نمایشگاهی اقدام نمایند.
وی افزود: همچنین در بخشی از این پایگاه الکترونیک روزشمار برگزاری نمایشگاه بر مبنای روز، ساعت، دقیقه و ثانیه بارگزاری شده است.
به گفته مقدسی، در قسمت گالری تصاویر، جلوه‌های زیبایی از نمایشگاه‌های قبلی نمایش داده شده است.
وی خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه ورود به بازارهای خارجی و نوظهور از محورهای اصلی نمایشگاه است، لذا این پایگاه الکترونیک به صورت دوزبانه (فارسی و انگلیسی) طراحی شده است. دبیر سیزدهمین نمایشگاه بین‌المللی گردشگری پارس و چهاردهمین نمایشگاه ملی صنایع دستی در خاتمه یادآور شد: ثبت‌نام علاقه‌مندان برای حضور در نمایشگاه از طریق وبسایت ذکر شده، از روز یکم آذرماه آغاز شده و تا یکم دی‌ماه ادامه دارد.

 

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی

آدرس ایمیل

متن نظر

کد امنیتی