[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۹۵
  • دوره جدید

یک گل به خودی و دیگــر هیچ، روزنامه شیراز نوین

 میثم محجوبی - گروه ورزش
فجر شهید سپاسی با پیروزی مقابل رقیب همشهری، جایگاه خود در بین تیم‌های مدعی را تثبیت کرد. 
از هفته سیزدهم رقابت‌های لیگ دسته اول باشگاه‌های کشور، جام آزادگان، عصر دیروز یک دیدار در ورزشگاه حافظیه شیراز برگزار شد و دو تیم فجر شهید سپاسی و شهر راز، از ساعت 14 و 30 دقیقه بعد از ظهر به مصاف هم رفتند. 
ترکیب فجر شهید سپاسی: علی غلامزاده، محمد آژیر، محمدعلی کاظمی، سعید ایرانخواه، داوود رجبی، حامد بحیرایی، سعید زارع، عرفان پورافراز، محمدرضا فلاحیان، علی فتحی و ابوالفضل بابایی.
ترکیب شهر راز: مهرداد بشاگردی، جواد نصیر، محمدرضا فیروززاده، میلاد غریبی، پیمان نامور، رضا آقا بابایی، كمال‌الدین نیک خوی، محمد قنبری، سپهر روزی طلب، مجید بهروز برشنه و فرزان دانا. 
نیمه نخست این مسابقه با وجود شور و هیجان خوبی که هواداران ایجاد کردند، بسیار بی‌کیفیت از سوی هر دو تیم دنبال شد؛ به شکلی که به‌جز تک گل بازی، هیچ موقعیتی روی دروازه‌ها خلق نشد. 
تنها در دقیقه ۳۷ بود که پاس در عمق عالی سعید زارع به ابوالفضل بابایی رسید و  ضربه این بازیکن پس از برخورد به بدن محمد قنبری، مدافع شهر راز وارد دروازه شد. 
در نهایت نیمه نخست با همین گل به سود زردپوشان به پایان رسید.
در نیمه دوم هم بازی به قدری بی‌کیفیت پیش رفت که تعداد زیادی از تماشاگران، خسته از نمایش ضعیف دو تیم از دقیقه ۸٠ به سمت درهای خروج رفتند. 
نیمه دوم هم بدون هیچ موقعیت جدی از سوی هر یک از دو تیم ادامه یافت؛ فجر شهید سپاسی در این نیمه بیشتر استراتژی دفاعی را به کار گرفت و شهر راز هم با وجود در اختیار داشتن توپ، موقعیتی روی دروازه حریف خلق نکرد. 
تنها موقعیت بازی در دقیقه ۹۳ ایجاد شد که محسن سیفی، مهاجم فجر شهید سپاسی در یک ضدحمله از جناح راست خط دفاعی شهر راز نفوذ کرد، اما پاس نهایی او خوب نبود و فرصت از دست رفت. 
در نهایت این دیدار با نتیجه یک بر صفر به سود فجر شهید سپاسی به پایان رسید تا این تیم موقتاً با ۲۶ امتیاز به رتبه دوم جدول مسابقات صعود کند. شهر راز هم با یک پله سقوط در رتبه هفتم ایستاد، اما این تیم هم پس از پایان رقابت‌های این هفته ممکن است یک یا چند رتبه پایین برود.

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی

آدرس ایمیل

متن نظر

کد امنیتی