[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۹۶
  • دوره جدید

امروز بحث مردم‌سالاری دینی با بسیج تأمین می‌شود، روزنامه شیراز نوین

به گزارش شیرازنوین به نقل از ایرنا، نماینده ولی‌فقیه در فارس و امام‌جمعه شیراز گفت: عملیات طوفان الاقصی طومار رژیم کودک‌کش صهیونیستی را در هم پیچید و تمام یال و کوپال نظام سلطه و رژیم صهیونیستی ریخت.
آیت‌الله لطف‌الله دژکام در خطبه‌های نمازجمعه شیراز افزود: قطعاً اسرائیل جنایتکار هرچه عمق جنایات خود در غزه را بیشتر کند و خون انسان‌های بی‌گناه بیشتری را بر زمین بریزد، برای این رژیم خون‌خوار آبروریزی بیشتری به دنبال خواهد داشت. وی ادامه داد: در جریان عملیات طوفان الاقصی، یک‌هزار و ۲۰۰ نیروی مبارز فلسطینی در مقابل تمام لشکر اسرائیل پیروز شد و قطعاً سرنوشت این رژیم اشغالگر شکست به دست خود مردم خواهد بود. نماینده ولی‌فقیه در فارس و امام‌جمعه شیراز، ضمن گرامیداشت پنجم آذرماه سالروز تشکیل بسیج مستضعفان به فرمان امام راحل(ره) گفت: حکومت جمهوری اسلامی که مردم خودشان آن را شکل داده‌اند، باید همواره مردمی باشد و بنا نیست که مردم کنار گذاشته شوند و فقط عده‌ای حکومت 
کنند.
آیت‌الله دژکام افزود: امروز بخش بزرگی از بحث مردم‌سالاری دینی مدنظر امام راحل و رهبر معظم انقلاب با بسیج تأمین می‌شود و ما در طول این چهار دهه بارها دیده‌ایم که هرگاه خطری خواسته متوجه نظام شود، بسیج یعنی خود مردم به میدان آمده و دشمن را به کنار زده‌اند.

 

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی

آدرس ایمیل

متن نظر

کد امنیتی