[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۹۷
  • دوره جدید

توسعه و پیشرفت با هم‌افزایی بسیج شتاب گرفت، روزنامه شیراز نوین

استاندار فارس در رزمایش اقتدار بسیج با شعار بسیج، دفاع، امنیت و اقتدار:
توسعه و پیشرفت با هم‌افزایی بسیج شتاب گرفت

به گزارش شیرازنوین به نقل از ایرنا، استاندار فارس گفت: امروز سرعت توسعه و پیشرفت فارس با هم‌افزایی که بین بسیج و دستگاه‌های اجرایی و ادارات استان ایجاد شده، شتاب گرفته است.
دکتر محمدهادی ایمانیه، جمعه در حاشیه رزمایش اقتدار بسیج در حرم مطهر شاهچراغ(ع) در جمع خبرنگاران افزود: اقداماتی که امروز بسیجیان ما در استان در جهت توسعه فرهنگی و اقتصادی فارس انجام می‌دهند، قابل‌تقدیر است.
وی ادامه داد: هم‌زمان با رشد و پیشرفت انقلاب اسلامی و نهضت مقاومت، تمام اقشار و گروه‌های مردمی از کودکان، نوجوانان و جوانان گرفته تا میانسالان و سالمندان ما همه در عرصه مبارزه با ظلم و شعار اصلی انقلاب که استقلال کشور، آزادی واقعی و استقرار جمهوری اسلامی است، تلاش می‌کنند.
او اظهار کرد: امروز دنیا پس از گذشت ۴۵ سال از پیروزی انقلاب اسلامی، شاهد است که روز به روز جبهه و وسعت انقلاب اسلامی و مقاومت دنیای آزادگان توسعه بیشتری پیدا کرده و امیدواریم که زمینه ظهور امام عصر(عج) فراهم شود.
استاندار فارس گفت: نهضت مقاومت مردم فلسطین و لبنان با ایستادگی در مقابل رژیم صهیونیستی و اشغالگر قدس که سعی کرد با خشونت و کشتار و کودک‌کشی خود را در منطقه غرب آسیا مستقر کند، اجازه نداد که اسرائیل غاصب به اهداف خود دست یابد و این نهضت را خاموش کند و دیدیم که آتش‌بس را نیز پذیرفت؛ چراکه چاره‌ای جز تسلیم شدن در مقابل جبهه مقاومت نداشت.
رزمایش اقتدار بسیج با شعار بسیج، دفاع، امنیت و اقتدار در پنجمین روز از هفته بسیج با حضور بسیجیان در حرم مطهر شاهچراغ(ع) برگزار شد.

 

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی

آدرس ایمیل

متن نظر

کد امنیتی