[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۹۵
  • دوره جدید

کشف محموله‌های قاچاق توسط پلیس امنیت اقتصادی، روزنامه شیراز نوین

فرمانده انتظامی استان فارس از کشف ۲۸۵میلیارد ریال انواع کالای قاچاق طی ۷۲ ساعت گذشته خبر داد و گفت: مأموران پلیس امنیت اقتصادی با همکاری سایر عوامل انتظامی و در پانزدهمین مرحله طرح سراسری مبارزه با قاچاق کالا و ارز، طی ۷۲ ساعت گذشته ۳۹ دستگاه خودرو سبک و سنگین حامل کالای قاچاق را در سطح استان فارس شناسایی و توقیف کردند. سردار رهام‌بخش حبیبی بیان کرد: در بازرسی مأموران انتظامی از این خودروها، مقادیر زیادی انواع کالای قاچاق و فاقد مدارک قانونی کشف شد. وی با بیان اینکه ارزش کالاهای قاچاق کشف شده بنا به اظهارنظر کارشناسان مربوطه، ۲۸۵میلیارد ریال برآورد شده است، افزود: در این رابطه ۴۴ فقره پرونده تشکیل شد و ۴۴ متهم نیز دستگیر شدند. رئیس پلیس فارس تأکید کرد: مبارزه بی‌امان با کالای قاچاق یکی از اولویت‌های اصلی فرماندهی انتظامی استان فارس است.
کشف ۱۴۳ کیلو حشیش در شیراز
جانشین فرمانده انتظامی استان فارس نیز از کشف ۱۴۳ کیلو و ۸۰۰ گرم مواد مخدر از نوع حشیش و دستگیری ۲ قاچاقچی در شهرستان شیراز خبر داد و گفت: مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان با همکاری پلیس فرودگاه شیراز با اقدامات فنی و تخصصی مطلع شدند ۲ نفر مقداری حشیش در منازل خود در یکی از محله‌های شیراز دپو کرده‌اند که موضوع را به صورت ویژه در دستور کار خود قرار دادند. سردار یوسف ملک‌زاده افزود: مأموران انتظامی با هماهنگی قضایی به محل‌های از قبل شناسایی شده اعزام شدند و در بازرسی از آن منازل، ۱۴۳ کیلو و ۸۰۰ گرم مواد مخدر از نوع حشیش کشف کردند. جانشین فرمانده انتظامی استان فارس با بیان اینکه در این خصوص ۲ نفر قاچاقچی حرفه‌ای دستگیر و تحویل مراجع قضایی شدند، از شهروندان درخواست کرد در صورت اطلاع از فعالیت سوداگران مرگ، گزارش آن را به پلیس ۱۱۰ اعلام کنند.
دستگیری قاتل کمتر از ۲۴ ساعت 
فرمانده انتظامی داراب نیز با بیان اینکه فردی که با اسلحه کلت جوانی ۱۷ساله را به قتل رسانده بود، دستگیر و روانه دادسرا شد، بیان کرد: در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر وقوع یک فقره تیراندازی در روستای بانوج شهرستان داراب، بلافاصله مأموران پلیس آگاهی به محل اعزام شدند که در تحقیقات اولیه مطلع شدند بر اثر تیراندازی، جوانی ۱۷ساله از اهالی آن محل مورد اصابت گلوله قرار گرفته و پس از اعزام به بیمارستان به قتل رسیده است. علیرضا نوشاد افزود: کارآگاهان پلیس تحقیقات خود را آغاز و پس از شناسایی قاتل ۲۰ ساله، با هماهنگی مراجع قضایی، وی را در مخفیگاهش دستگیر کردند و یک قبضه اسلحه کلت کمری و تیغه خشاب مربوطه که در عمل مجرمانه از آن استفاده شده بود، کشف کردند. وی با بیان اینکه متهم در بازجویی اولیه علت و انگیزه قتل را اختلافات شخصی اعلام کرد و پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شد، گفت: پلیس در راستای احقاق حق مردم و به ویژه جرائم خشن از هیچ تلاشی فروگذار نخواهد کرد.

 

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی

آدرس ایمیل

متن نظر

کد امنیتی