[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۹۴
  • دوره جدید

رئیس سازمان بسیج رسانه فارس: آماده اجرای طرح «هر مسجد یک خبرنگار» هستیم، روزنامه شیراز نوین

رئیس سازمان بسیج رسانه فارس گفت: بسیج مساجد و محلات ظرفیت زیادی برای تبیین گفتمان انقلاب و معارف دین دارند و در همین راستا رسانه‌های فارس آماده اجرای طرح هر مسجد یک خبرنگار هستند.
به گزارش دریافتی شیرازنوین، رئیس سازمان بسیج رسانه استان فارس در نشست تخصصی با مسئول معاونت بسیج مساجد و محلات سپاه فجر استان فارس که با محوریت تعامل و هم‌افزایی بیشتر و اجرای بهتر طرح هر مسجد یک خبرنگار شکل گرفت، عنوان کرد: باید نقش اثرگذار بسیج مساجد و محلات به عنوان پایگاهی برای دریافت و نشر ارزش‌های انقلابی و معارف اسلامی و جهاد تبیین و اجرای طرح هر مسجد یک خبرنگار جدی گرفته شود.
هادی رضایی که به نمایندگی از اصحاب رسانه استان فارس در این نشست حضور داشت: ضمن تقدیر و تشکر از مجاهدت‌های اثربخش سازمان بسیج مساجد و محلات، آمادگی اصحاب رسانه را برای تقویت و معرفی پایگاه‌های برتر از طریق آموزش خبرنگاران با نگاه هر مسجد یک خبرنگار اعلام کرد.
در ادامه این نشست، مسئول معاونت بسیج مساجد و محلات سپاه فجر استان فارس نیز گفت: مساجد همواره کانون پرورش فکری جوانان و سرنوشت‌ساز در مقاطع مختلف تاریخ بودند که انقلاب اسلامی خود گواه این مطلب است.
سرهنگ عباس رضایی عنوان کرد: اصحاب رسانه بازویی توانمند برای کمک به تحقق منویات مقام معظم رهبری در ایجاد محله اسلامی است.
وی افزود: با آغاز نهضت حضرت امام خمینی(ره) با محوریت مساجد پایگاه‌های مبارزه علیه رژیم ستمشاهی با جذب و سازمان‌دهی از میان جوانان شکل گرفت و انقلاب به ثمر نشست و اینک نیز برای حفظ انقلاب باید پایگاه‌ها را در مساجد تقویت کرد و مشکلات محله را با محوریت مسجد و از خود اهالی در قالب بسیج شناسایی و برای حل آن از مسئولان پیگیری و با مشارکت مردم مشکلات را حل کرد.
سرهنگ رضایی گفت: در همین راستا معاونت بسیج مساجد و محلات سپاه فجر استان فارس هر سال نمایشگاهی از اقدامات و ابتکارات پایگاه‌ها در مساجد و محلات با رویکرد مسئله‌محوری تحت عنوان اسوه به نمایش می‌گذارد و از میان اقدامات انجام شده در یک فرایند ارزیابی پایگاه‌های برتر شناسایی و به عنوان پایگاه اسوه معرفی می‌شوند.
وی افزود: در سال ۱۴۰۱ شش پایگاه از بین هفتاد پایگاه منتخب اسوه استانی به نمایشگاه اسوه کشوری راه یافت که به ترتیب ناحیه نی‌ریز حوزه شهید معصومی پایگاه شهدای مشکان، ناحیه جهرم حوزه صاحب‌الزمان(عج) پایگاه امام حسین(ع)، ناحیه محمد رسول(ص) حوزه کوثر پایگاه امام حسن(ع)، ناحیه بختگان حوزه صدیقه کبری(س) پایگاه ام‌ابیها، ناحیه لارستان حوزه شهدا پایگاه امام حسین(ع) و ناحیه اقلید حوزه خاتم‌الانبیا(ص) پایگاه طلبه شهید سید حسن اکبری از جمله این نواحی بودند.

 

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی

آدرس ایمیل

متن نظر

کد امنیتی