[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۹۴
  • دوره جدید

بازگشت صدرا به عرصه تیم‌داری در ورزش، روزنامه شیراز نوین

به گزارش شیرازنوین به نقل از اداره روابط عمومی و اطلاع‌رسانی شهرداری صدرا، مسابقات مینی‌فوتبال جام محلات قهرمان خود را شناخت؛ در این دوره از رقابت ها  ۱۸ تیم حضور داشتند و شرکت‌کنندگان در ۴ گروه؛ دو گروه چهارتیمی و دو گروه پنج‌تیمی با هم به رقابت پرداختند. 
در دیدار پایانی دو تیم اتحاد و مسجد امام سجاد(ع) به مصاف هم رفتند که پس از تساوی در وقت قانونی، تیم اتحاد در ضربات پنالتی با نتیجه ۵ بر ۴ به برتری رسید و مقام قهرمانی را کسب کرد. همچنین تیم توپچی‌ها مقام سوم این مسابقات را کسب کرد. در اختتامیه این مسابقات،  دکتر پارسایی، شهردار صدرا، سرهنگ قهرمانی از ناحیه مقاومت بسیج سپاه امیرالمؤمنین(ع)، ثابت، مسئول روابط عمومی شهرداری صدرا و  احمدی، سرپرست سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری صدرا حضور داشتند و از تیم‌های اول تا سوم با اهدای جوایز و کاپ ورزشی تقدیر به عمل آمد. شهردار صدرا در حاشیه این مسابقات از ثبت باشگاه فرهنگی، ورزشی شهرداری صدرا خبر داد و گفت: از سال آینده قرار است که در چندین رشته ورزشی تیم‌هایی دو بخش آقایان و بانوان در سطح کشوری و استانی در قالب تیم شهرداری صدرا شرکت کنند.
مجتبی پارسایی افزود: از همین مسابقات که در سطح شهر صدرا برگزار می‌شود، استعدادیابی شده و از ظرفیت همین ورزشکاران در مسابقات کشوری و استانی استفاده خواهد شد.

 

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی

آدرس ایمیل

متن نظر

کد امنیتی