[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۹۴
  • دوره جدید

مشارکت مردم تقویت شود ، روزنامه شیراز نوین

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری فارس با اشاره به سابقه مردمی انقلاب اسلامی، خواستار استفاده بیشتر از ظرفیت گروه‌های مردمی در پیشبرد امور شد. اولین شورای مشارکت‌های بهزیستی استان فارس با حضور معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری فارس، مدیرکل بهزیستی فارس و خیران و جمعی از مسئولان در سالن اجتماعات سردار شهید سلیمانی استانداری فارس برگزار شد. معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری فارس در این نشست گفت: تعامل دستگاه‌ها و انعقاد تفاهم‌نامه همکاری بین ارگان‌ها خروجی جلسات را بیشتر و چالش‌ها را رفع می‌کند.
اسماعیل قزل‌سفلی با بیان اینکه نشست شورای مشارکت‌های استان از این به بعد به‌صورت فصلی برگزار شود، گفت: باید از ظرفیت مردم و گروه‌های مردمی در پیشبرد امور بیشتر استفاده شود. این انقلاب برگرفته از متن مردم و استمرار یافته با مردم است و با همراهی مردم هم کامل می‌شود.
وی تأکید کرد: دولت نقش بسترسازی، حمایت، نظارت، صیانت و تنظیم‌گری را ایفا کند و مردم و نهادهای مردمی نقش اجرا را داشته باشند؛ البته در این راستا از موازی‌کاری هم اجتناب شود. قزل‌سفلی با اشاره به نشست گروه‌های مردمی و خیران در برنامه‌ها و فعالیت‌های بهزیستی گفت: تخصصی شدن فعالیت خیریه‌ها در زمینه‌های مختلف گره‌گشا خواهد بود. مدیرکل بهزیستی فارس نیز در این نشست با بیان اینکه اجرای برنامه‌های تحولی در دستور کار بهزیستی است، گفت: بهزیستی از جمله سازمان‌هایی است که واگذاری و برون‌سپاری فعالیت‌ها را کامل انجام داده است. محمدرضا هوشیار اظهار کرد: ۴۱ مرکز توان‌بخشی تحت نظارت بهزیستی فارس بیش از یک‌هزار و ۵۰۰ نفر از افراد دارای معلولیت را با کمک خیران نگهداری می‌کنند و همچنین ۱۱۵۵ مرکز و مؤسسه غیردولتی با دریافت مجوز از بهزیستی فارس در خدمت جامعه هدف و عموم مردم هستند. وی بیان کرد: خیر جمعی و عمل به مسئولیت‌های اجتماعی با حفظ اکرام و احترام جامعه هدف باید سرلوحه امور در راستای گره‌گشایی از چالش‌ها قرار گیرد.

 

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی

آدرس ایمیل

متن نظر

کد امنیتی