[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۹۵
  • دوره جدید

برگزاری کارگاه «بر مدار آموزش» ، روزنامه شیراز نوین

برگزاری کارگاه «بر مدار آموزش» 

به گزارش روابط عمومی آموزش و پرورش ناحیه سه شیراز، کارگاه آموزشی «بر مدار آموزش» با محورهای موضوعی توسعه شایستگی‌ها و ارتقای توانمندی‌های مدیران و بهبود فرایند یادگیری در دانش‌آموزان و با هدف تعیین چشم‌اندازها و اهداف یک‌ساله در حوزه تعلیم و تربیت تمام ساحتی دانش‌آموزان، تمرکز بر هدف و طراحی مسیر و ارتقای توانمندی‌ها و بهبود کیفیت اقدامات در محل هنرستان کار و دانش شهید محمدرضا شهرستانی ناحیه سه شیراز برگزار شد. در این کارگاه آموزشی چهل و پنج نفر از مدیران مدارس حضور داشتند. 
همایش و طرح بوم جشنواره نوجوان خوارزمی نیز هم‌‌زمان در مدرسه اندیشه ناحیه سه شیراز برگزار شد. این همایش با حضور صد نفر از ناظران، رابطان و دبیران راهنمای جشنواره نوجوان خوارزمی همراه بود. 
جلسه کمیته هدایت تحصیلی با حضور سید عبدالصمد موسوی مدیر آموزش و پرورش ناحیه سه شیراز، سید محمد جواد ساجدی معاون پژوهش، برنامه‌ریزی و توسعه مدیریت، سکینه حاتمی معاون آموزش متوسطه و محمدعلی جهاندیده معاون پرورشی و تربیت بدنی، کارشناسان متوسطه اول و دوم و فنی و حرفه‌ای، نماینده مدیران هنرستان‌ها و دبیرستان‌ها، مشاوره، بازرسی و ارزیابی عملکرد و فناوری با هدف هم‌اندیشی در رابطه با هدایت تحصیلی دانش‌آموزان پایه نهم به هنرستان‌ها و دبیرستان‌ها در ناحیه سه شیراز تشکیل شد و راهکارها و چگونگی مواجهه با دانش‌آموزان و هدایت تحصیلی آنان به‌گونه‌ای که به توانمندسازی و مهارت‌آموزی آنان بینجامد، مورد گفت‌وگو و بررسی قرار گرفت.

 

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی

آدرس ایمیل

متن نظر

کد امنیتی