[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۹۴
  • دوره جدید

رونق آسفالت در کلان‌شهر شیراز، روزنامه شیراز نوین

سخن‌گوی شهرداری شیراز بابیان اینکه اجرای آسفالت در یازدهمین مرحله جهش عمرانی کلان‌شهر شیراز از ۱۶ مردادماه آغازشده است، گفت: در طول هفته بیست‌وپنجم، ۳۹ هزار و ۷۸ متر مربع معابر مناطق این کلان‌شهر به میزان ۴ هزار و ۸۸۵ تُن آسفالت شده است.
به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی شهرداری شیراز، رضا جاویدی در خصوص آسفالت معابر سطح شهر اظهار کرد: یازدهمین گام از جهش عمرانی کلان‌شهر شیراز که از روز دوشنبه ۱۶ مردادماه جاری با ۶ میلیون مترمربع آسفالت و اعتبار بالغ بر یک هزار و ۲۰۰ میلیارد تومان شروع‌ شده، طی برنامه دوساله انجام می‌شود.
سخن‌گوی شهرداری شیراز با اعلام میزان آسفالت انجام‌شده در هفته بیست‌وپنجم از جهش عمرانی اعلام کرد: در هفته گذشته، ۳۹ هزار و ۷۸ متر مربع معابر مناطق این کلان‌شهر به میزان ۴ هزار و ۸۸۵ تن آسفالت شده است.
او در ادامه به تفکیک جزئیات و مساحت معابری که عملیات درزگیری، لکه‌گیری، روکش آسفالت در معابر زیرسازی شده، پرداخت و گفت: عملیات درزگیری در کمربندی جنوب از پروژه‌های معاونت فنی و عمرانی و لکه‌گیری آسفالت در سطوح مناطق ۱، ۲، ۴، ۵، ۶ و ۷ صورت گرفته است.
روکش آسفالت در معبر خاکی(زیرسازی شده) در ادامه بولوار پرتو شرقی در منطقه ۹ و پروژه‌های نواب صفوی، زیرگذر گویم، سردار سپهبد شهید سلیمانی از پروژه‌های معاونت فنی و عمرانی و پروژه بزرگراه سردار شهید استوار از پروژه‌های سازمان عمران و بازآفرینی فضاهای شهری نیز انجام‌ شده که این مقام مدیریت شهری شیراز در حوزه ارتباطات به آن اشاره کرد.
جاویدی گفت: طی ۲۵ هفته سپری‌شده از آغاز جهش آسفالت، در یازدهمین گام جهش عمرانی کلان‌شهر شیراز، تاکنون یک‌میلیون و ۲۱۸ هزار و ۵۳ متر مربع از معابر مناطق این کلان‌شهر با میزان ۱۵۲ هزار و ۴۳۰ تُن آسفالت انجام‌ گرفته است.

 

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی

آدرس ایمیل

متن نظر

کد امنیتی