[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۷۵
  • دوره جدید

درخشش تکواندوکاران زاگرس جنوبی در هفته سوم لیگ برتر، روزنامه شیراز نوین

شیرازنوین - گروه ورزش
تکواندوکاران تیم نفت و گاز زاگرس جنوبی، ۹ مدال طلا و برنز هفته ی سوم رقابت‌های لیگ برتر مبارزات ایران را بر سینه آویختند.
مدیر ورزشی باشگاه لیگ برتری نفت و گاز زاگرس جنوبی ضمن اعلام این مطلب افزود: هفته سوم مبارزات لیگ برتر بزرگسالان تکواندو ایران با کسب چهار مدال طلا و پنج مدال برنز و نیز صعود به رده دوم جدول لیگ برتر برای تیم ما به‌عنوان تنها نماینده فارس و شیراز همراه شد.
آرش فدعم گفت: در وزن منفی ۵۴ کیلوگرم ۲۱ تکواندوکار بر روی تشک آمدند و امیر رضا مددی مبارزه‌کار ما بعد از استراحت در دور نخست،  توانست با سه پیروزی پیاپی به فینال راه پیدا کند. مددی در فینال با اقتدار تکواندوکار تیم پاس را دو بر صفر شکست داد و بر سکوی قهرمانی این وزن ایستاد؛ این سومین قهرمانی پیاپی مددی در لیگ برتر می باشد.
در وزن منفی ۶۳ کیلوگرم متین رضایی از نفت و گاز زاگرس جنوبی در دور اول به قرعه استراحت خورد و سپس با سه برد پیاپی فینالیست شد. رضایی در برابر تکواندوکار مس کرمان به پیروزی دو بر صفر رسید و دومین طلای تکواندوکاران فارس را به ارمغان آورد.
فدعم افزود: سومین طلا را میر هاشم حسینی به سینه آویخت؛ حسینی در دور اول استراحت داشت و در ادامه با سه پیروزی توانست به مبارزه نهایی راه یابد. پیروزی دو بر صفر مقابل تکواندوکار شهرداری ورامین، حسینی را با اقتدار قهرمان کرد.
وی ادامه داد: در وزن مثبت ۸۷ کیلوگرم آرین سلیمی از تیم نفت و گاز زاگرس جنوبی فینالیست و سپس قهرمان شد و طلا گرفت.
مدیر باشگاه فرهنگی ورزشی نفت و گاز زاگرس جنوبی ادامه داد: پنج تکواندوکار دیگرمان نیز که به نیمه نهایی راه یافته بودند، با اینکه نتوانستند فینالیست بشوند، اما پنج مدال برنز را برای ما به ارمغان آوردند. در وزن منفی ۶۸ کیلوگرم حامد اصغری بعد از استراحت در دور اول توانست مبارزه دور دوم را هم با پیروزی پشت سر بگذارد. حریف اصغری در دور سوم با وارد کردن یک ضربه غیرمجاز، پیروزی اصغری و البته مصدومیتش را رقم زد. مصدومیتی که باعث شد اصغری در دور بعدی یعنی نیمه‌نهایی نتواند مسابقه دهد و به مدال برنز اکتفا نماید. مهدی حاج موسایی و ایمان کاظمی هر دو در وزن منفی ۵۸ کیلوگرم، مهدی خوش‌روش در وزن منفی ۸۰ کیلوگرم و امیرمحمد محمدی در وزن منفی ۶۳ کیلوگرم دیگر نفرات مدال‌آور برنز  تیم نفت و گاز زاگرس جنوبی فارس بودند.
به گفته فدعم، در پایان دیدارهای هفته ی سوم این رقابت‌ها بهزاد خداداد سرمربی نفت و گاز زاگرس جنوبی به‌عنوان برترین مربی انتخاب شد.
هم‌اکنون تیم شهرداری ورامین با ۴۳۹ امتیاز و تیم نفت و گاز زاگرس جنوبی با ۳۸۴  امتیاز تیم‌های اول و دوم لیگ برتر بزرگسالان ایران هستند.

 

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی  

آدرس ایمیل    

متن نظر  

کد امنیتی