[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۹۵
  • دوره جدید

جایگاه ایران در دنیا جایگاه راهبردی است، روزنامه شیراز نوین

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری فارس گفت: هر کجا و در هر حوزه و عرصه‌ای که در کشور شاهد پیشرفت بوده‌ایم علت آن حضور مردم، گروه‌های مردمی و گروه‌های جهادی در میدان بوده است. 
به گزارش دریافتی شیرازنوین، اسماعیل قزل سفلی چهارشنبه 11 بهمن در جمع امدادگران هلال احمر استان فارس در شیراز افزود: امروز ایران اسلامی در عرصه‌های علمی، فناوری، پزشکی و نظامی به پیشرفت‌های خوبی دست یافته است؛ هرچند مسائل، مشکلات و نارسایی‌هایی هم وجود دارد که باید در جهت حل آنها تلاش مضاعف داشته باشیم.
وی اضافه کرد: امروز جایگاه ایران اسلامی در دنیا و در نظم نوین جدید جهانی یک جایگاه راهبردی است و انقلاب اسلامی به برکت رزمندگان جبهه مقاومت دارای عمق راهبردی در منطقه و جهان شده است.
او اظهار کرد: دشمن امروز به‌رغم اعمال سه هزار و ۶۰ نوع تحریم به این نتیجه رسیده که فشار حداکثری تحریم‌ها شکست مفتضحانه خورده و مردم ما هوشیارنه در کنار هم و در کنار انقلاب قرار گرفتند و ما در همین شرایط تحریم به این پیشرفت ها رسیده‌ایم.
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار فارس گفت: وقتی به رفتار غربی‌ها نگاه می‌کنیم می‌بینم که هرجا که عقب نشستیم آنها جلوتر آمدند.
قزل سفلی افزود: اینکه ترس آنها از ایران اسلامی نسبت به سایر جوامع بیشتر است علتش این است که کشورمان دارای جوانانی است که قدرت علم و ایمان آنها باعث پیشرفت کشور شده است. وی اظهار کرد: در همین جریان شیوع ویروس کرونا، اوضاع و احوال کشورهای به ظاهر متمدن را دیدیم که فروشگاه‌ها را غارت می‌کردند، اما در ایران اسلامی همه نیروهای امدادی و خدمات‌رسان از جمله هلال احمر، بسیج و گروه‌های جهادی در کنار یکدیگر و در کنار مردم قرار گرفتند و کشور از آن مسیر سخت و روزهای تلخ عبور کرد.
او اظهار کرد: امروز هم در این شرایط پیچیده دشمن در کمین نشسته تا اگر مشارکت و حضور ما در انتخابات آتی ضعیف باشد فشار خود را بیشتر کند.
رئیس ستاد انتخابات فارس گفت: هرجا که انسجام، وحدت و حضور مردم در صحنه ایجاد شد دشمنان عقب نشستند و مدام پیام دادند و همین اواخر هم پیام دادند که نمی‌شود نقش ایران را در تحولات منطقه‌ای و جهانی نادیده گرفت. قزل‌سفلی، ویژگی برجسته و بارز امدادگران را در کنار مردم و با مردم بودن دانست و گفت: انقلاب اسلامی با مردم شکل گرفت، با مردم پیروز و تثبیت شد و استمرار پیدا کرد و امروز در مسیر رسیدن به تمدن اسلامی در حال تجهیز و آماده شدن است. وی افزود: در دفاع مقدس آنچه که موجب پیروزی رزمندگان و کشور شد مردم بودند که از هر قشری خود را برای دفاع از خاکشان به جبهه می‌رساندند. معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری فارس، خطاب به امدادگران هلال احمر گفت: شما نقش بسیار مهم و برجسته‌ای دارید و مردم شما را به‌عنوان سفیران مهربانی، صمیمیت، صفا، یاری‌رسانی و مردم یاری پذیرفته‌اند؛ ورود خیل عظیمی از جوانان ما به مجموعه هلال احمر هم حاکی از آن است که شما با آگاهی و شناخت نسبت به مخاطرات پیش رو این مسیر را انتخاب کرده‌اید. قزل‌سفلی، با اشاره به نزدیک شدن به ایام انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری افزود: امدادگران همواره ثابت کردند که یک امدادگر در هر شرایطی امدادگرست، یک روز در زلزله، یک روز در سیل و یک روز در جبهه جنگ و امروز در میدان حماسه‌آفرینی سیاسی و اطمینان داریم که امروز همان مجاهدت‌ها را در تبیین و دعوت مردم برای حضور گسترده در تعیین سرنوشت خود در انتخابات پیش رو استمرار خواهند بخشید.

 

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی

آدرس ایمیل

متن نظر

کد امنیتی