[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۷۵
  • دوره جدید

انتخاب برآمده از رأی مردم، قابل احترام است، روزنامه شیراز نوین

معاون استاندار فارس:      
انتخاب برآمده از رأی مردم، قابل احترام است

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار و رئیس ستاد انتخابات استان فارس گفت: هر انتخابی که برآمده از آرای مردم باشد برای ما قابل احترام است. به گزارش ایرنا، اسماعیل قزل سفلی در ستاد انتخابات شهرستان خرم‌بید افزود: دستورالعمل استراتژیک ما در مجموعه عوامل اجرایی انتخابات توجه و به کارگیری همه توان برای تحقق چهار مؤلفه مورد تأکید رهبر معظم انقلاب رهبری یعنی سلامت، امنیت، مشارکت و رقابت در انتخابات پیش رو است. او اضافه کرد: مسئولیت سنگینی بر عهده عوامل نظارتی و اجرایی انتخابات است که باید با هم‌دلی و هماهنگی، همه تلاش خود را برای برگزاری انتخاباتی سالم برای تقویت اقتدار نظام به کار گیرند. وی ضمن قدردانی از همراهی و همکاری خوب هیئت اجرایی اظهار کرد: به منظور برگزاری انتخاباتی سالم و درست، برنامه آموزشی عوامل اجرایی برگزارکننده انتخابات به ویژه در حوزه فناوری در دستور کار است.
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری فارس گفت: در همین ارتباط دوره‌های آموزشی استانی آغاز شده و در ادامه و طی روزهای آتی در حوزه های انتخابیه شهرستان‌ها نیز برنامه‌ریزی‌های آموزشی طبق برنامه زمان‌بندی آغاز خواهد شد.
قزل سفلی افزود: اعضای هیئت‌های اجرایی برای اجرای درست وظایف خود باید با مراجعه مکرر به کتاب قانون و دستورالعمل انتخابات اشراف کامل داشته باشند و ضمن قانون‌محوری در همه امور اجرایی انتخابات و وظایف هیئت‌های اجرایی از هرگونه انحراف جلوگیری کنند. وی اظهار کرد: در جایگاه اجرا اجازه نداریم به هیچ‌‌وجه موضع گیری خاص داشته باشیم و با حفظ بی‌طرفی باید به دنبال افزایش اعتماد عمومی و ‌سرمایه اجتماعی در جهت افزایش مشارکت مردم باشیم.

 

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی  

آدرس ایمیل    

متن نظر  

کد امنیتی