[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۹۴
  • دوره جدید

امکان تنظیم قرارداد بین موجر و مستأجر در سامانه خودنویس فراهم شد، روزنامه شیراز نوین

مدیرکل راه و شهرسازی فارس، با اشاره به راه‌اندازی سامانه خودنویس در وزارت راه و شهرسازی گفت: این سامانه بدون دریافت هیچ وجهی از موجر و مستأجر با هدف تنظیم قرارداد و ارائه کد رهگیری راه‌اندازی شده و در دسترس شهروندان قرار دارد.
محمود رضا طالبان، یکشنبه در جمع خبرنگاران افزود: بر این اساس موجر و مستأجر می‌توانند با مراجعه به این سامانه به آدرس khodnevis.mrud.ir نسبت به تنظیم قراردادهایی بین یکدیگر به شکل کاملاً رایگان اقدام کنند.
وی ادامه داد: سامانه مذکور به منظور نظارت و کنترل قیمت مسکن و ساماندهی آن و با همت وزارت راه و شهرسازی ایجاد شده تا شهروندان بتوانند قراردادهای ملکی خود را به طور رایگان ایجاد و ثبت کنند.
او اظهار کرد: سامانه ثبت قراردادهای معاملات املاک و مستقلات کشور (خودنویس) به شکل تمام وقت آماده خدمت‌رسانی به مراجعان به این سامانه است و در نسخه فعلی، تمام اقلام اجاره ملک اعم از مسکونی، غیرمسکونی، مالکیت حقیقی، مالکیت حقوقی و چند مالکی در دسترس قرار گرفته است.
مدیرکل راه و شهرسازی فارس، با اشاره پیش‌بینی پنل مشاور املاک جهت استفاده مشاورین املاک در این سامانه افزود: در نسخه بعدی سامانه، فروش ملک نیز در دسترس همگان قرار خواهد گرفت.
طالبان ادامه داد: اخذ رایگان کد رهگیری قرارداد املاک، سهولت و رابط کاربری آسان، در دسترس بودن و فعالیت ۲۴ ساعته سامانه، امنیت و دقیق بودن قرارداد و پشتیبانی برخط از جمله ویژگی‌های سامانه خودنویس است.

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی

آدرس ایمیل

متن نظر

کد امنیتی