[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۹۴
  • دوره جدید

آغاز مسابقات فوتسال کارگران استان به یاد مرحوم مظاهری، روزنامه شیراز نوین

 شیرازنوین - گروه ورزش
مسابقات فوتسال کارگران استان فارس آغاز شد. به گزارش شیرازنوین، رئیس هیئت فوتبال و فوتسال کارگری استان با اعلام این مطلب اظهار کرد: این مسابقات به نام و یاد استاد مرحوم نوذر مظاهری نام‌گذاری شده است.
علی‌اکبر سلطانی افزود: همچنین پیش از شروع نخستین مسابقه، به احترام درگذشت پیشکسوت جامعه داوری، مرحوم عزیز زارع، یک دقیقه سکوت برقرار و به روح آن عزیز، ادای احترام شد.
وی در خصوص دیدارهای برگزارشده نیز توضیح داد: مسابقات با دو دیدار آغاز شد که ابتدا در یک بازی جذاب و کاملاً پایاپای، تیم پتروشیمی با یک گل مقابل لاستیک دنا به برتری دست یافت.
سلطانی در خصوص دیدار دوم نیز گفت: تیم صنایع قطعات شیراز توانست با نتیجه 5 بر صفر مقابل تیم مخابرات به پیروزی برسد؛ البته تیم مخابرات در این مسابقه بدشانس بود و باید از دروازه‌بان تیم صنایع قطعات به دلیل موقعیت‌های بسیاری که از حریف گرفت، به‌عنوان بهترین بازیکن زمین یاد کرد.
رئیس هیئت فوتبال و فوتسال کارگری فارس درباره ادامه رقابت‌ها نیز گفت: بازی‌ها روز چهارشنبه هفته جاری با 2 دیدار پیگیری خواهد شد؛ این دو مسابقه به ترتیب در ساعت های 12 و 13 در سالن پهلوانان نصیری برگزار خواهد شد.
وی در پایان از کلیه علاقه‌مندان به فوتسال برای تماشای این رقابت‌ها دعوت به عمل آورد.

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی

آدرس ایمیل

متن نظر

کد امنیتی