[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۹۴
  • دوره جدید

مرهم بر زخم‌های کهنه شهروندی، روزنامه شیراز نوین

میز خدمت اداره کل املاک و مستغلات شهرداری شیراز در منطقه 2 برگزار شد. به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه 2 شیراز، این میز خدمت با حضور مدیرکل امور حقوقی شهرداری شیراز، عضو شورای اسلامی شهر شیراز و شهردار منطقه 2 با استقبال گسترده شهروندان برگزار شد.
عضو شورای اسلامی شهر شیراز در این میز خدمت گفت: یکی از مصادیق مردمی بودن حاکمیت ایجاد ارتباط مستقیم با مردم است که در قالب میزهای خدمت آشکار می‌شود. ابراهیم کمالی با تأکید بر این موضوع که در میزهای خدمت از چارچوب‌های کلیشه‌ای برای نمایش مدیران اجتناب می‌کنیم، عنوان کرد: شورای ششم بر عهد خدمت‌رسانی با مردم پایبند است. وی افزود: چنانچه ارکان نظارتی مانند شوراهای اسلامی شهر و مجلس شورای اسلامی تمایل بیشتری به سمت مردم داشته باشند و از مسئولان مطالبه‌گری کنند، میزهای خدمت با موفقیت برگزار شده است. او تصریح کرد: همه ما باید به این باور برسیم که حق با مردم است؛ مگر اینکه عکس این موضوع ثابت شود. 
کمالی بیان داشت: در حوزه املاک با قوانین متعددی روبه‌رو هستیم که مشکلات زیادی را برای شهروندان ایجاد کرده است. وی با قدردانی از تلاش‌ها و حمایت‌های رئیس شورای اسلامی شهر و شهردار کلان‌شهر شیراز در راستای حل مشکلات شهروندان افزود: این میزهای خدمت در مناطق مختلف با هدف حل مشکلات شهروندان برگزار می‌شود. او در ادامه خواستار مستندات‌سازی از خدمات ارائه شده در میزهای خدمت شد و بیان داشت: بسیاری از مشکلاتی که در این میز خدمت‌ها در حال برطرف شدن هستند، سابقه چندین‌ساله و گاهاً یک‌دهه‌ای دارند. عضو شورای اسلامی شهر شیراز اظهار امیدواری کرد که تا پایان ماه مبارک رمضان میز خدمت حوزه املاک در تمامی مناطق شهرداری شیراز برگزار شود.کمالی از شفافیت به عنوان یکی از مهم‌ترین ارکان شورای ششم یاد کرد و افزود: یکی از مشکلات اساسی در حوزه املاک به عدم راه‌اندازی کامل سامانه جامع املاک بازمی‌گردد که امیدواریم تا پایان شورای ششم عملیاتی شود. مدیرکل امور حقوقی شهرداری شیراز رسیدگی به مطالبات مردمی را از مهم‌ترین رسالت مسئولان ارزیابی کرد. قاسم حسن‌پورفرد برپایی میز خدمت در حوزه املاک را راهگشا توصیف کرد و افزود: گفت‌وگوی بی‌واسطه مردم با مدیران شهری دارای پیامدهای مثبتی در حوزه افزایش رضایتمندی عمومی و کاهش مشکلات شهروندان است. او با بیان اینکه برگ برنده میزهای خدمت حضور مسئولان مختلف به دور یک میز است، بیان داشت: این همگرایی موجبات ارائه خدمات منسجم به شهروندان و کاهش زمان رسیدگی به پرونده‌ها می‌شود.
شهردار منطقه 2 شیراز بر ارائه خدمات جهادی به شهروندان و تکریم ارباب‌رجوع تأکید کرد. محمد مقدس‌زاده در حاشیه این میز خدمت با بیان اینکه تمهیدات اندیشیده‌شده در راستای کاهش مشکلات شهروندان مؤثر واقع شده است، اظهار داشت: تعداد انگشت‌شماری از مشکلات و گلایه‌های مطرح شده از سوی شهروندان در این میز مربوط به عملکرد منطقه 2 بود که رسیدگی به آنها در دست انجام است. او رضایت شهروندان از ارائه خدمات منطقه دو را ارزشمند ارزیابی کرد و افزود: به منظور پیشبرد بهتر امور و خدمت‌رسانی مطلوب به شهروندان، برای هریک از بخش‌های مسئول پروژه تعیین شده و مطالبات شهروندان به صورت روزانه پیگیری شده و با ارائه گزارش از سوی کارشناسان، ظرف مدت یک هفته تعیین تکلیف خواهد شد.
وی در ادامه افزود: یکی از پروژه‌های مهم شهرداری منطقه 2 در حوزه تملک مربوط به اتصال بلوار هرمزگان به بلوار مدرس است. شهردار منطقه 2 شیراز از انجام تملک به متراژ شش‌هزار مترمربع در ضلع جنوبی پروژه سرمایه‌گذاری بلوار هرمزگان خبر داد و افزود: عملیات ساخت پارکینگ این پروژه در دست انجام است. او با بیان اینکه تعریض این محور نقش مؤثری در خدمت‌رسانی به شهروندان دارد، بیان داشت: انجام پروژه اصلاحات هندسی در این محور بدون ایجاد تغییر در ساختمان امور دام جهاد کشاورزی انجام شده است. به گفته مقدس‌زاده، با بهره‌برداری از این پروژه شاهد ایجاد ارزش افزوده دوچندانی در بلوار هرمزگان خواهیم بود.

 

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی

آدرس ایمیل

متن نظر

کد امنیتی