[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۹۴
  • دوره جدید

فرهنگ‌سازی با پویش‌های مردمی، روزنامه شیراز نوین

 سعیدرضا امیرآبادی- گروه خبر
آیین اختتامیه پویش مردمی «گرما برای همه» به همت شرکت گاز استان فارس برگزار شد.
آیین اختتامیه پویش مردمی آموزش و فرهنگ‌سازی مصرف ایمن و بهینه گاز طبیعی و اصلاح الگوی مصرف با عنوان «گرما برای همه» با استقبال گسترده مشترکان گاز در استان پهناور فارس برگزار شد.
مدیرعامل شرکت گاز استان فارس در این آیین از مصرف بهینه به عنوان مهم‌ترین مؤلفه تأمین انرژی پایدار نام برد.
وحید بهفر هم‌زمانی بهار قرآن و طبیعت را فرصت مغتنمی برای آمرزش و بندگی پروردگار متعال برشمرد و اظهار داشت: در این پویش با پاسخ‌های ارزنده‌ای از سوی اهالی فرهنگ‌مدار فارس روبه‌رو بودیم که نشان از درک عمیق و والای آنان در مباحث حوزه انرژی و مصرف بهینه دارد.
وی از اعزام گروه‌های آموزشی و فرهنگی به مدارس برای فرهنگ‌سازی و دعوت به مشارکت در این پویش خبر داد و افزود: نزدیک به 4هزار دانش‌آموز با ثبت دمای منزل در پویش «گرما برای همه» مشارکت داشتند که این امر به حساسیت خانواده‌ها در حوزه مدیریت صرف می‌انجامد.
مدیرعامل شرکت گاز استان فارس با اشاره به شرکت بیش از 9400 نفر از بزرگسالان در این پویش گفت: از بهترین جملات تأمل‌برانگیزی که در این پویش به ثبت رسید، «گرما برای همه و سرمای برای هیچ‌کس» بود که همگی آنها نشان از درایت والای مشترکان شرکت گاز استان فارس دارد.
وی از همراهی و همکاری اداره کل آموزش و پرورش استان فارس در راستای اجرای موفقیت‌آمیز این پوشش قدردانی کرد و افزود: بیش از 250هزار بازدید از تارنمای مجازی این پویش صورت گرفت که 70هزار بازدید آن منحصر به فرد بود.
بهفر با تأکید بر این موضوع که رویدادها و اقدامات کوچک می‌تواند به پیامدهای بسیار بزرگ‌تری منجر شود، گفت: با راه‌اندازی پویش‌های مردمی به دنبال پیاده‌سازی اهدافی نظیر پایداری جریان گاز در شرایط ناترازی، عدم اعمال محدودیت برای صنایع، صیانت از سرمایه‌های ملی، تغییر نگرش مشترکان و حفظ محیط‌‌زیست هستیم.
مدیرعامل شرکت گاز استان فارس از مشارکت گسترده اهالی فرهنگ‌مدار فارس در پویش مردمی «گرما برای همه» قدردانی کرد و افزود: تنها با مشارکت‌های مردمی و مصرف بهینه می‌توانیم بر چالش‌های حوزه انرژی غلبه کنیم.
بر اساس این گزارش، شایان ذکر است به شصت نفر از برگزیدگان پویش مردمی «گرما برای همه» مجموعاً مبلغی معادل یک‌میلیارد و دویست‌میلیون ریال جایزه پرداخت شد.

 

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی

آدرس ایمیل

متن نظر

کد امنیتی