[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۹۴
  • دوره جدید

سی سال همدلی بر بلندای انسان‌دوستی، روزنامه شیراز نوین

مدیرعامل بنیاد قلب فارس نقش این مجموعه را در توسعه زیرساخت‌های درمانی چشمگیر توصیف کرد.
به گزارش معاونت فرهنگی و روابط عمومی بیمارستان قلب کوثر، استاد محمود تابنده در حاشیه آیین رونمایی از پوستر سی‌امین سالگرد تأسیس «بنیاد قلب پارس» گفت: هدف از برگزاری این همایش قدردانی از بزرگانی است که طی سال‌های متمادی از این مجموعه درمانی حمایت کرده‌اند.
او با اشاره به دلایلی که منجر به تأسیس «بنیاد قلب فارس» شد، اظهار داشت: در دهه شصت امکانات مناسبی برای درمان بیماران قلبی وجود نداشت. به همین دلیل با همراهی خیرین نسبت به راه‌اندازی «بنیاد قلب فارس» با هدف ایجاد و توسعه زیرساخت‌های درمانی اقدام کردیم.
استاد تابنده با بیان اینکه یکی از دستاوردهای «بنیاد قلب پارس» احداث بیمارستان کوثر بود، خاطرنشان کرد: هدف از ساخت و توسعه بیمارستان کوثر، راه‌اندازی مرکزی مجهز به تجهیزات پزشکی پیشرفته و کادر درمانی توانمند است که در سریع‌ترین زمان ممکن، بهترین خدمات درمانی را با کمترین هزینه به اقشار مختلف جامعه ارائه کند.
این پزشک فرهیخته در ادامه اظهار داشت: با توجه به نیازهای جامعه به خدمات درمانی پیشرفته، بیمارستان کوثر می‌توانست در سطحی وسیع‌تر و برخورداری از امکانات درمانی بیشتر نسبت به امروز احداث شود تا خدمات مطلوب‌تری را به جامعه ارائه کند.
مدیرعامل بنیاد قلب فارس با تأکید بر این موضوع که «نیک‌اندیشی» و تمایل برای خدمت به مردم در زندگی نقش گره‌گشایی دارد، اظهار داشت: جشن سی‌امین سالگرد تأسیس «بنیاد قلب پارس» را در حالی برپا می‌کنیم که همچنان مسیر طولانی برای خدمت به جامعه را در برابر خود می‌بینیم.
این پزشک گران‌مایه در بخش پایانی سخنانش بر این نکته تأکید کرد که مدیران و مسئولان هر مجموعه در حقیقت «مستخدم» مردم هستند و با این بینش باید به فعالیت و ارائه خدمت بپردازند.
گفتنی است آیین بزرگداشت سی‌امین سالروز تأسیس «بنیاد قلب پارس» در آینده نزدیک برگزار خواهد شد و به همین بهانه گفت‌وگویی با طراح لوگوی جدید این مرکز داشتیم.
اسماعیل عرفان‌منش از نگاه مثبت مدیرعامل و سایر مسئولان بنیاد قلب پارس و بیمارستان کوثر قدردانی کرد. این طراح و کارشناس امور تبلیغات افزود: در مسیر طراحی پوستر تمامی تلاش خود را بر سادگی و گویا بودن طرح متمرکز کردیم. بدین معنا که عموم مردم قابلیت برقراری ارتباط با آن را داشته باشند و در عین حال اقشار فرهیخته لذت بیشتری از محتوای آن ببرند.
عرفان‌منش عنوان کرد: در طراحی المان تازه «بنیاد قلب پارس» از نقش سیمرغ به عنوان پرنده اساطیری ایرانیان بهره گرفتیم که نماد خرد، آگاهی، حکمت، همدلی و انسان کامل است.
او با اشاره به این موضوع که رنگ آبی و قرمز در لوگوی قبلی «بنیاد قلب پارس» نیز وجود داشته، اظهار داشت: آبی نشانه صداقت، خرد و پایداری است و رنگ قرمز یادآور جریان زندگی و انرژی می‌باشد که تلفیق این دو مؤلفه در پوستر می‌تواند حس خوبی را در بیننده ایجاد کند.
بر اساس این گزارش، شایان ذکر است جشن سی‌امین سالگرد تاسیس «بنیاد قلب پارس» با هدف قدردانی از یک عمر مشارکت انسان‌دوستانه نیکوکاران و افرادی که با این مجموعه همکاری داشته‌اند، برگزار خواهد شد و فرصت گران‌بهایی برای مشارکت در اقدامات عام‌المنفعه خواهد بود.
گفتنی است، سی‌امین سالگرد تأسیس «بنیاد قلب پارس» نقطه‌عطفی در راستای فعالیت این مجموعه کلان درمانی است و بر همین مبنا می‌توان برند فاخر آن را به‌روزآوری کرد.
آینده‌نگری و تمایل همیشگی استاد تابنده به تعالی و پیشرفت و به‌روز بودن این مجموعه و با نظرسنجی و تأیید هیئت‌مدیره بنیاد قلب پارس منجر به ایجاد تغییرات و به‌روزرسانی‌هایی شد که تغییر لوگو یکی از 
آنهاست.

 

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی

آدرس ایمیل

متن نظر

کد امنیتی