[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۹۴
  • دوره جدید

معاون سیاسی استاندار فارس: عملیات وعده صادق موجب تقویت غرور ملی شد، روزنامه شیراز نوین

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری فارس گفت: عملیات وعده صادق نظام جمهوری اسلامی برای تنبیه رژیم صهیونیستی، موجب تقویت و افزایش غرور ملی، وحدت و انسجام اجتماعی در کشور شد.
به گزارش شیرازنوین به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری فارس، اسماعیل قزل‌سفلی افزود: بامداد یکشنبه ۲۶ فروردین‌ماه جاری، روز موعود برای لبیک به فرمان رهبر معظم انقلاب توسط فرزندان امام روح‌الله با محوریت ستاد کل نیروهای مسلح و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و پشتیبانی ارتش و نیروی انتظامی در حوزه امنیت داخلی کشور بود که بخشی از تنبیه متجاوز توسط سپاه پاسداران انجام شد.
وی این اقدام و عملیات یکپارچه را دارای چند ویژگی دانست و ادامه داد: نخست اینکه در این عملیات، دشمن غافلگیر نشد؛ زیرا در زمان و مکان مشخص کاملاً آماده این پاسخ قاطع بود، ولی در شکل و تاکتیک انجام این حمله غافلگیر شد؛ چراکه علاوه بر سپر گنبد آهنین، از سامانه‌های پدافندی آمریکایی‌ها، انگلیسی‌ها، فرانسوی‌ها و ۱۰ کشور دیگر بهره گرفت.
او اظهار کرد: اما پهپادها و موشک‌های جمهوری اسلامی از این سپر چندلایه دفاعی عبور کردند که خود در حوزه نظامی یک دستاورد بسیار بزرگ برای ‌ایران است.
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری فارس گفت: ویژگی دوم این بود که در محور مقاومت نیز یک عملیات یکپارچه صورت گرفت؛ یعنی رزمندگان جبهه مقاومت از طریق پرتاب موشک‌ها، راکت‌ها و حتی پهپادها به این موفقیت جمهوری اسلامی کمک کردند که این مسئله قدرت منطقه‌ای جمهوری اسلامی را به رخ دنیا کشید.
قزل‌سفلی، ویژگی دیگر این پاسخ قاطع و مشروع را پشتیبانی مردمی دانست و افزود:‌ مردم ایران از همان دقایق اولیه عملیات در شبکه‌های اجتماعی با آن همراهی کردند و در شیراز برخی از شهروندان شبانه به خیابان‌ها آمدند و شادی خود را نشان دادند و در فردای عملیات هم در جای‌جای ایران اسلامی مراسم جشن و تجمع‌های مردمی در قالب تجمعات مختلف شکل گرفت؛ زیرا یک افتخار غرورآفرین برای جمهوری اسلامی به واسطه این عملیات به وجود آمد که هم غرور ملی را بالا برد و هم موجب تقویت حس وحدت و انسجام اجتماعی شد.
وی افزود: جهموری اسلامی در مجامع بین‌المللی به لحاظ حقوقی هم روی این عملیات کار کرده و توانسته بود در حوزه‌های سیاست خارجی، هماهنگی‌هایی در سطح بین‌المللی انجام دهد که این هم قطعاً از میزان تلاش‌ها برای اجماع علیه جمهوری اسلامی می‌کاهد و دشمنان را در این راه ناکام می‌گذارد.
او اظهار کرد: انجام عملیات وعده صادق سبب شد که صهیونیست‌ها یک بار برای همیشه سر جای خود بنشینند و به دنیا نیز نشان داده شد که ایران اسلامی توانمندی بازدارندگی پیدا کرده و هرکس در هر سطحی به منافع و خاک جمهوری اسلامی تجاوز کند، در اسرع وقت و به صورت همه‌جانبه تنبیه خواهد شد.
معاون استاندار فارس گفت: البته این علمیات برای کشورهای مسلمان منطقه و کشورهای آزادی‌خواه، پیام ثبات منطقه‌ای را ارائه کرد؛ از این جهت که آنها هم بدانند که می‌توان در برابر یک ارتش تا بن دندان مسلح، با اعتقاد و ایمان و علم جوانان ایران اسلامی ایستاد که این هم یکی از ویژگی‌های برجسته عملیات وعده صادق بود.
قزل‌سفلی افزود: توانمندی که در عملیات وعده صادق به کار گرفته شد، به دست جوانان ایران اسلامی و با قدرت علمی کشورمان انجام شد که این یکی از مهم‌ترین پیام‌هایی است که می‌تواند برای دنیا داشته باشد.
وی ادامه داد: عملیات وعده صادق، شمارش معکوس برای نابودی رژیم صهیونیستی را که از جنگ غزه و با طوفان ‌الاقصی شروع شده بود، شتاب بخشید.

 

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی

آدرس ایمیل

متن نظر

کد امنیتی