[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۹۴
  • دوره جدید

برگزاری آزمون تأمین نیروی انسانی تأمین اجتماعی در استان فارس، روزنامه شیراز نوین

آزمون تأمین نیروی انسانی اداره کل و مدیریت درمان تأمین اجتماعی استان فارس هم‌زمان با 30 استان کشور برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی اداره کل و مدیریت درمان تأمین اجتماعی استان فارس، این آزمون صبح جمعه 31 فروردین‌ماه در دو بخش بیمه‌ای و درمانی با حضور جمعی از مسئولان کشوری و استانی تأمین اجتماعی برگزار شد.
مدیرکل تشکیلات و توسعه مدیریت سازمان تأمین اجتماعی از تلاش برای جذب نیروی انسانی توانمند و متعهد خبر داد.
محسن نظام خیرآبادی در حاشیه برگزاری این آزمون گفت: تلاش سازمان بر مبنای ارائه خدمات مطلوب و مؤثر به خانواده بزرگ تأمین اجتماعی استوار است و نیروی انسانی توانمند در نیل به این هدف فاخر جایگاه ارزنده‌ای دارد.
وی با قدردانی از تلاش‌های تأمین اجتماعی فارس در راستای برگزاری شایسته این آزمون گفت: در استان فارس، بیش از 3500 نفر در بخش‌های بیمه‌ای و درمانی سازمان تأمین اجتماعی در این آزمون شرکت دارند.
مدیرکل تشکیلات و توسعه مدیریت سازمان تأمین اجتماعی خاطرنشان کرد: افراد حائز شرایط پس از کسب موفقیت در آزمون کتبی و مراحل گزینشی به صورت پیمانی به خدمت سازمان تأمین اجتماعی درمی‌آیند.
نظام خیرآبادی افزود: آزمون جذب نیروی انسانی سازمان تأمین اجتماعی به صورت سالیانه و با توجه به افت نیروی انسانی برگزار می‌شود.
در ادامه، مدیرکل تأمین اجتماعی استان فارس گفت: تعداد 3500 نفر در این آزمون شرکت دارند که از این تعداد 2302 بانوان و 1201 را آقایان تشکیل می‌دهند.
ایرج نادری افزود: افراد واجد شرایط در بخش‌های بیمه‌ای و درمانی سازمان تأمین اجتماعی استان فارس جذب می‌شوند.
به گفته این مقام مسئول، تعداد 47 نفر در شعب 37گانه استان فارس و 61 نفر در بخش‌های درمانی مدیریت درمان تأمین اجتماعی به کار گرفته می‌شوند.
مدیرکل تأمین اجتماعی استان فارس در بخش پایانی سخنانش، بهره‌مندی از نیروی انسانی لایق را زمینه‌ساز پیشرفت دانست و افزود: نتایج آزمون در اوایل تیرماه از طریق سایت جهاد دانشگاهی اعلام خواهد شد.

 

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی

آدرس ایمیل

متن نظر

کد امنیتی