[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۹۴
  • دوره جدید

خیز شهریار برای آقای گلی، روزنامه شیراز نوین

شهریار مغانلو با ۱۲ گل، آقای گل لیگ بیست‌وسوم است. به گزارش فوتبال ۳۶۰، سپاهان مانند فصل پیش خیالش از خط حمله خود راحت است. شهریار مغانلو برای زردپوشان اصفهانی همان بازیکنی است که وقتی کار گره می‌خورد در نقش یک قهرمان حاضر می‌شود و با گل‌زنی خود، سه امتیاز مهم را به حساب شاگردان ژوزه مورایس واریز می‌کند. حضور شهریار در خط حمله سپاهان باعث شده تا مورایس با خیالی آسوده به درخشش ساق‌های مغانلو خیره شود. مهاجم خوش‌استایل سپاهان فعلاً با ۱۲ گل، آقای گل لیگ بیست‌وسوم است.
*خیز شهریار برای آقای گلی
شهریار مغانلو با گل‌زنی در بازی عقب‌افتاده با ذ‌‌‌وب‌آهن، تعداد گل‌های خود در لیگ بیست‌وسوم را به عدد ۱۲ رساند. شهریار اکنون آقای گل است و با توجه به شرایط فعلی، احتمالاً موفق به کسب این عنوان در پایان فصل شود. نزدیکترین رقیب مهاجم سپاهان، مهاجم دیگری از سپاهان است! رضا اسدی با ۱۰ گل در تعقیب هم‌تیمی خود است. رحمان جعفری، مهاجم تراکتور تبریز هم با ۹ گل در رده سوم ایستاده است و سایر بازیکنان لیگ برتری فاصله زیادی با شهریار مغانلو دارند.
سپاهان در هفته‌های باقی‌مانده لیگ برتر به ترتیب باید برابر ملوان بندرانزلی، پرسپولیس تهران، استقلال خوزستان، مس رفسنجان، هوادار تهران، آلومینیوم اراک و شمس آذر قزوین قرار بگیرد و مغانلو هنوز فرصت برای گل‌زنی و افزایش شمار گل‌های خود در لیگ بیست‌وسوم دارد.
*تکرار یک آمار
شهریار مغانلو این فرصت را دارد تا در لیگ بیست‌وسوم دست به کار بزرگی بزند. شهریار در فصل گذشته لیگ برتر عنوان آقای گلی رقابت‌ها را کسب کرد و حالا در لیگ بیست‌وسوم می‌تواند از عنوان آقای گلی خود دفاع کند.
پیش از شهریار مغانلو فقط دو بازیکن در لیگ برتر این کار را انجام داده‌اند؛ مهدی طارمی و غلامرضا عنایتی دو بازیکنی هستند که در تاریخ لیگ برتر موفق به دفاع از عنوان آقای گلی خود شدند. شهریار مغانلو این فرصت را دارد تا دوباره آقای گل شود و باید دید در هفته‌های پیش رو چه اتفاقی رخ می‌دهد.

 

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی

آدرس ایمیل

متن نظر

کد امنیتی