[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۹۴
  • دوره جدید

عمران روستایی بر ریل توسعه گردشگری است ، روزنامه شیراز نوین

آیین افتتاحیه طرح‌های عمران روستایی به مناسبت دهه حساب ۱۰۰ حضرت امام(ره) در شهرستان خرم‌بید با حضور هادی‌پور فرماندار این شهرستان و هئیت همراه ترتیب یافت. به گزارش شیرازنوین به نقل از روابط عمومی بنیاد مسکن استان فارس، این مراسم همچنین با حضور رؤسای ادارات، مدیران و سایر اقشار همراه بود و فاز یک پروژه بهسازی عمرانی روستای هدف گردشگری قصر یعقوب از توابع بخش مرکزی شهرستان خرم‌بید به بهره‌برداری 
رسید.
این طرح از محل اعتبارات استانی به مبلغ 31/8 میلیارد ریال تامین اعتبارشده و فاز یک این پروژه با اعتباری بالغ بر 14/۳ میلیارد ریال جهت سنگ‌فرش جداره‌سازی با کاهگل مصنوعی و همچنین با سنگ لاشه نمادار، نماچینی با آجر ماشینی اجرا شده است.
تهیه و نصب پل فلزی وهمچنین دال بتنی سنگ حکمی کف استخر و سنگ پلاک سرستون نمادها، اجرای بلوک سیمانی و همچنین لایه زیراساس که به عنوان نمادین اجرا است، زیبایی خاصی به این طرح داده است.
هادی‌پور فرماندار شهرستان خرم‌بید در حاشیه این مراسم با تقدیر از خدمات بنیاد مسکن، اجرای طرح‌های زیر بنایی را یکی از رویکردهای دولت برای جذب گردشگران به ویژه در اقلیم متنوع این شهرستان دانست.
بهرام دوستی روشن مدیر بنیاد مسکن شهرستان خرم‌بید نیز با تقدیر از حضور فرماندار، درخواست تأمین اعتبار جهت تکمیل محور اصلی پروژه بوم‌گردی و اجرای آسفالت مشارکتی روستا که در صورت آماده بودن زیرساخت آسفالت آن اجرا می‌شود را مطرح کرد.

 

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی

آدرس ایمیل

متن نظر

کد امنیتی