[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۹۴
  • دوره جدید

رشد ۹۹ درصدی فروش «ایلیا» در گیشه سینماها، روزنامه شیراز نوین


فیلم سینمایی «ایلیا؛ جستجوی قهرمان» به کارگردانی «سیدعلی موسوی نژاد» با فروش ۱۹ هزار و ۴۰۵ بلیت در هفته آخر فروردین‌ به جایگاه چهارم گیشه فروش سینماها ارتقا پیدا کرد و ۳ میلیاردی شد.
به گزارش ایرنا از روابط عمومی فیلم؛ با پایان تعطیلات نوروزی و اضافه شدن اکران‌های دانش‌آموزی به سبد فروش «ایلیا، جستجوی قهرمان» این فیلم توانست به فروش ۳ میلیارد تومان در گیشه سینماها دست پیدا کند.
براساس اطلاعات سمفا این فیلم سینمایی در بازه زمانی ۲۵ فروردین‌ تا یک اردیبهشت با فروش ۱۹ هزار و ۴۰۵ بلیت در ۹۹۷ سانس توانست نسبت به هفته گذشته خود که ۹ هزار و ۷۶۰ قطعه بلیت در ۹۵۲ سانس فروش داشت، افزایش فروش ۹۹ درصدی در گیشه سینماها را تجربه کند و از جایگاه ششم جدول فروش به جایگاه چهارم برسد و بعد از فیلم‌های «تمساخ خونی»، «سال گربه» و «بی بدن» قرار بگیرد.
«ایلیا؛ جستجوی قهرمان» به کارگردانی و تهیه‌کنندگی سیدعلی موسوی‌نژاد که از ۲۳ اسفند ماه توسط پخش بهمن سبز در سینماهای سراسر کشور در حال اکران است، داستان آرش یکی از چهار گیمر برتر جهان است که وارد یک بازی آنلاین عجیب شده است. خانواده‌ آرش تلاش می‌کنند او را از خطرات این بازی حفظ کنند ولی توطئه بزرگتری در پیش است.
«ایلیا؛ جستجوی قهرمان» نامزد بهترین فیلم، بهترین فیلمنامه و بهترین جلوه‌های ویژه و برنده جایزه ویژه هیئت داوران سی و پنجمین جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان شده و لوح افتخار دستاورد هنری بخش فیلم‌های داستانی بلند چهاردهمین جشنواره مردمی فیلم عمار را کسب کرده است. این فیلم توسط استودیو سینمایی تصویر روشن خراسان و مؤسسه سینمایی قم تولید شده است.

 

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی

آدرس ایمیل

متن نظر

کد امنیتی