[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۱۰۰
  • دوره جدید

سه امتیاز مجانی در انتظار زردپوشان؟ ، روزنامه شیراز نوین

 میثم محجوبی - گروه ورزش
در شبی که شهر راز نتوانست در شیراز پیروز شود، دیدار مهم فجر شهید سپاسی در اهواز به شکل عجیبی لغو شد تا احتمال کسب سه امتیاز مجانی و مهم برای این تیم وجود داشته باشد. 
در یکی از دیدارهای هفته بیست‌وهشتم لیگ یک، دیشب تیم شهر راز شیراز میزبان مس کرمان بود. 
در این مسابقه که در ورزشگاه حافظیه برگزار شد، آرش ملک علیایی، محمد قنبری، کیخسرو سیاهپور، مجید بهروزی، عرفان شیروانی، میلاد غریبی، محمدرضا فیروززاده، علی حسامی، رضا بهمئی، محمد کاظمی و شروین یاری در ترکیب شهر راز حضور داشتند و برای تیم مس کرمان هم محمدامین رضایی، مصطفی شیخ، ابوالفضل عکاشه، یاسر فیضی، میلاد خدایی اصل، پوریا غلامی، امیرحسین بهزادی، سپهر روزی‌طلب، خشایار زبرجد، علی مغنمیان و ابوالفضل علایی از ابتدا وارد میدان شدند.
در نیمه اول، بازی ضعیفی را از سوی میزبان شیرازی مسابقه شاهد بودیم؛ شاگردان ستار زارع نتوانستند موقعیتی روی دروازه میهمان ایجاد کنند، اما در سوی مقابل شاگردان اکبر محمدی دست کم دو بار می‌توانستند دروازه تیم شیرازی را باز کنند؛ یک بار در دقیقه ۲۵ ضربه پوریا غلامی با تیر عمودی دروازه شهر راز را به لرزه درآورد. 
در آخرین دقیقه وقت‌های تلف‌شده هم ابوالفضل بابادی از تله آفساید گریخت و با دروازه‌بان تک‌به‌تک شد، اما با ضربه‌ای عجیب توپ را به بالای دروازه فرستاد. 
نیمه اول با تساوی بدون گل به پایان رسید، اما آغاز نیمه دوم با گل همراه بود. 
میلاد غریبی، بازیکن باتجربه شهر راز از پشت محوطه جریمه اقدام به شوت‌زنی کرد که توپ او پس از برخورد به پای مدافع حریف تغییر جهت داد و دور از دسترس دروازه‌بان مس به تور دروازه نشست. 
بدین‌ترتیب شهر راز در مسیر کسب سومین پیروزی پیاپی قرار گرفت.
اما تیم ستار به حملات خود ادامه نداد و این مس بود که توپ و میدان را در اختیار گرفت.
در دقیقه ۶۳ تلاش مس نتیجه داد و حرکت علی مغنمیان از سمت چپ و ارسال زمینی او در محوطه جریمه به خشایار زبرجد رسید. 
این بازیکن نیز با یک چرخش و ضربه‌ای محکم و دقیق، توپ را به گوشه دروازه آرش ملک فرستاد. 
در ادامه شاهد موقعیت جدی برای دو تیم نبودیم و در نهایت بازی با نتیجه یک-یک به پایان رسید. 
اما دیگر تیم شیرازی که برای نبردی حساس به اهواز رفته بود با اتفاق عجیبی مواجه شد.
دیروز قرار بود دیدار دو تیم استقلال ملاثانی و فجر شهید سپاسی در چارچوب هفته بیست‌وهشتم لیگ دسته اول  از ساعت ۱۸:۱۵ در ورزشگاه غدیر اهواز برگزار شود، اما گویا به دلیل عدم همکاری باشگاه استقلال خوزستان، مسئولان ورزشگاه غدیر اهواز اجازه ورود اعضای دو تیم به داخل ورزشگاه را ندادند تا دو اعضای دو تیم بیش از یک ساعت و نیم پشت درهای بسته ورزشگاه بمانند.
حتی ناظران بازی هم موفق نشدند وارد ورزشگاه شوند و همین مسئله موجب شد تا آنها درون اتومبیل شخصی، این اتفاقات را صورت‌جلسه کرده، به امضای سرپرستان دو تیم رسانده و بدین‌ترتیب بازی را لغو کنند.
کمیته انضباطی باید در خصوص سرنوشت این بازی تصمیم بگیرد و باید منتظر ماند و دید که ارکان قضایی فدراسیون فوتبال چه تصمیمی گرفته و چه آرایی را برای پرونده این بازی صادر خواهند کرد.
اما با توجه به اینکه مشکل از سمت تیم میزبان به وجود آمده است، سه بر صفر شدن مسابقه به سود فجر شهید سپاسی محتمل به نظر می‌رسد. 
این درحالی بود که تیم صدرنشین خیبر خرم آباد موفق شد در خانه با یک پنالتی که در دقیقه ۹٠ به دست آورد و با نتیجه ۴ بر ۳دریا بابل را از پیش رو برداشته و یک گام دیگر به صعود نزدیک شود، اما چادرملو به‌عنوان رقیب جدی فجر شهید سپاسی در راه صعود در زمین خود متوقف شد تا راه برای رسیدن فجری‌ها به جمع دو تیم بالای جدول هموارتر شود.

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی

آدرس ایمیل

متن نظر

کد امنیتی