[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۱۰۰
  • دوره جدید

انتخابات دور دوم در ۲ حوزه فارس ، روزنامه شیراز نوین

رئیس ستاد انتخابات استان فارس، با بیان اینکه دور دوم انتخابات در حوزه انتخابیه شیراز و زرقان به شکل تمام‌الکترنیک برگزار می‌شود، گفت: در همین ارتباط آموزش‌های لازم به مردم از طریق رسانه‌ها و در روز برگزاری انتخابات نیز توسط عوامل اجرایی حاضر در پای صندوق‌های رأی انجام خواهد شد.
به گزارش شیرازنوین به نقل از روابط عمومی استانداری فارس، اسماعیل قزل‌سفلی گفت: دور دوم انتخابات در استان فارس برای تعیین سه کرسی باقی‌مانده شامل ۲ کرسی در حوزه انتخابیه شیراز و زرقان و یک کرسی در حوزه انتخابیه مرودشت، ارسنجان و پاسارگاد هم‌زمان با دیگر نقاط کشور روز جمعه ۲۱ اردیبهشت‌ماه برگزار خواهد شد.
وی ادامه داد: در حوزه انتخابیه مرودشت، ارسنجان و پاسارگاد نیز انتخابات همانند مرحله نخست به شکل نیمه‌الکترونیک برگزار می‌شود.
او اظهار کرد: در دور دوم انتخابات کسانی می‌توانند رأی بدهند که در دور اول در حوزه انتخابیه (شیراز و زرقان) و (مرودشت، ارسنجان و پاسارگاد) رأی داده‌اند و همچنین افرادی که در دور اول انتخابات در هیچ‌یک از حوزه‌های انتخابیه کشور رأی نداده باشند.
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری فارس گفت: در مرحله دوم انتخابات در ۲ حوزه انتخابات ۸۲۳ شعبه اخذ رأی پیش‌بینی شده که ۵۰۰ شعبه مربوط به حوزه انتخابیه شیراز و زرقان و ۳۲۳ شعبه نیز مربوط به حوزه انتخابیه مرودشت، ارسنجان و پاسارگاد است. قزل‌سفلی اظهار کرد: بر اساس ماده ۷۳ قانون انتخابات و در چارچوب هیئت بررسی تبلیغات، امکانات، تسهیلات دولتی، اماکن، سالن‌ها و تابلوهای تبلیغاتی برای امر تبلیغات پیش‌بینی شده است.
وی ادامه داد: علاوه بر ۷۰ سالن، یک‌هزار و ۵۰۰ تابلو تبلیغاتی و افزون بر ۳۵هزار مترمربع مکان نیز برای نصب پوسترهای تبلیغاتی نامزدها پیش‌بینی شده است.
او گفت: علاوه بر امکانات پیش‌بینی شده، هریک از نامزدها می‌توانند یک فیلم تبلغاتی ۲۰دقیقه‌ای برای پخش از سیمای مرکز فارس آماده کنند.
رئیس ستاد انتخابات فارس افزود: همچنین یک مناظره ۱۲۰دقیقه‌ای در حوزه انتخابیه شیراز و زرقان پیش‌بینی شده که طی سه روز بازپخش می‌شود.
قزل‌سفلی افزود: سه مناظره ۹۰دقیقه‌ای نیز در حوزه مرودشت، ارسنجان و پاسارگاد پیش‌بینی شده است.
وی ادامه داد: این اقدامات علاوه بر کمک به کاهش هزینه‌های تبلیغاتی نامزدها، کمک می‌کند که مردم شناخت بیشتر و بهتری از نامزدها داشته باشند.
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری فارس اظهار کرد: در دور دوم انتخابات در ۲ حوزه انتخابیه مذکور، برابر پیش‌بینی‌های انجام‌شده افزون بر ۱۵هزار نفر در حوزه اجرا، نظارت و حوزه تأمین امنیت شعب اخذ رأی فعالیت و همکاری خواهند داشت. 

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی

آدرس ایمیل

متن نظر

کد امنیتی