[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۱۰۵
  • دوره جدید

کلاهبرداری یک‌بیلیون و ۹۰۰میلیاردی با وعده خرید خودرو ، روزنامه شیراز نوین

فرمانده انتظامی استان از دستگیری 6 نفر خبر داد که با وعده‌های فریبنده خرید و تأمین خودرو، 190میلیارد تومان از شهروندان شیرازی کلاهبرداری کرده بودند.سردار «رهام‌بخش حبیبی» در گفت‌وگو با خبرگزاری پلیس، اظهار داشت: در پی مراجعه تعدادی از شهروندان به پلیس آگاهی و اعلام اینکه چند نفر با راه‌اندازی شرکت خودرو غدیر اسپادانا و مشارکت در فعالیت‌های اقتصادی و خرید و فروش خودرو، مبلغ 190میلیارد تومان را از آنان کلاهبرداری کرده‌اند، بررسی موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس قرار گرفت.
وی افزود: مأموران انتظامی در بررسی‌های اولیه مطلع شدند که مدیران شرکت مذکور با توجه به تبلیغات گسترده در شبکه‌های مجازی، افراد زیادی را اغفال و اقدام به ثبت نام خودرو و اخذ وجه نقد نموده‌اند و پس از مدتی به علت عدم توان در عمل به تعهدات، متواری می‌شوند. فرمانده انتظامی استان ادامه داد: مأموران پلیس امنیت اقتصادی استان تحقیقات خود را آغاز کرده و مطلع شدند که 3 نفر از متهمان به شهرستان کاشان متواری شده‌اند و 3 نفر از آنان نیز در شیراز می‌باشند.
سردار حبیبی تصریح کرد: مأموران پلیس پس از اخذ نیابت قضایی به کاشان اعزام و طی دو عملیات، موفق شدند هر 6 نفر متهم را (در کاشان و شیراز) دستگیر کنند. این مقام انتظامی با اشاره به اینکه متهمان تاکنون مبلغ یک‌بیلیون و 900میلیارد ریال کلاهبرداری کرده‌اند، عنوان داشت: کلاهبردارن پس از سیر مراحل قانونی روانه زندان شدند. وی خاطرنشان کرد: اعتماد نابجای شهروندان به این دست افراد، آن هم با این‌گونه وعده‌های فریبنده موضوعی است که باید به دقت مورد توجه همگان قرار گیرد تا در پی کسب منفعت زودهنگام و غیراصولی، سرمایه یک عمر تلاش و زندگی خود را از دست ندهند.


 

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی

آدرس ایمیل

متن نظر

کد امنیتی