پاسخگویی به بیش از ۴۹۰۰۰ تماس شهروندان طی سه ماه نخست سال جاری، روزنامه شیراز نوین
سخنگوی شهرداری شیراز از پاسخگویی مرکز ارتباطات مردمی شهرداری این کلانشهر به ۴۹هزار و ۲۵۰ تماس شهروندان طی سه ماه نخست سال جاری خبر داد و از مردم دعوت کرد تا با انعکاس نظرات و دیدگاههای خود به سامانه ۱۳۷، چراغ راه مدیران باشند. به گزارش پایگاه اطلاعرسانی شهرداری شیراز، رضا جاویدی از پاسخگویی مرکز ارتباطات مردمی شهرداری شیراز به ۴۹هزار و ۲۵۰ تماس شهروندان طی سه ماه نخست سال جاری خبر داد و اظهار کرد: در ایام تعطیلات نوروز سال جاری، بیش از ۱۰هزار تماس در این سامانه ثبت و جهت پیگیری و رفع مشکل به حوزههای متولی ارجاع شد. وی افزود: برای اولین مرتبه این مرکز با لحاظ مهلت زمانی از پیش تعریفشده به درخواستها و شکایات همشهریان پاسخ داده است. به گفته سخنگوی شهرداری شیراز، پاسخگویی به شهروندان در قالب مهلت زمانی تعیینشده باعث اعتمادسازی و افزایش سطح رضایت شهروندان از مجموعه شهرداری خواهد شد و این مرکز با در نظر گرفتن ضرورت اصل تکریم شهروندان مشارکتپذیر و دغدغهمند که خود را در مدیریت شهر شریک میدانند، برای نقدهایی که به عملکرد مجموعه خدوم شهرداری دارند، تقدیر و از اعتماد مردم به خادمان خود در شهرداری قدردانی کرد. جاویدی با بیان اینکه در ایام نوروز تماسهای زائران و گردشگران در موضوعهایی مختلف همچون اسکان و اقامت، پارکینگ، مراکز تفریحی و اماکن گردشگری در این سامانه ثبت شد، افزود: علاوه بر آن، ناظران شورای اسلامی شهر بر عملکرد شهرداری برای سومین سال متمادی با بهرهگیری از بستر این سامانه بیش از ۱۰۰۰ مورد ایراد و مشکل شهری را جهت پیگیری و رفع مشکل به حوزههای متولی ارجاع دادند. مدیرکل ارتباطات و امور بینالملل شهرداری شیراز گفت: آمادهسازی و بارگذاری لینک نقشه شهر، ارسال موقعیت مکانی مراکز اسکان و اماکن گردشگری برای مسافران، نصب بنرهای اطلاعرسانی ۱۳۷ و بارگذاری اطلاعات موردنیاز مسافران در قالب فایلها و دفترچههای راهنما از جمله اقدامات مؤثر این حوزه ارتباطی در نوروز بود. سخنگوی شهرداری شیراز اعلام کرد: لکهگیری و مرمت آسفالت، سد معبر و مزاحمت، تمیزی معابر بارفروش و ساختوساز غیرمجاز، از موارد پرشمار در این سامانه بوده است که با اولویت ویژه در برنامهریزی مجموعه شهرداری قرار گرفت و پیگیری شد. جاویدی همچنین از شهروندان خواست تا مجموعه شهرداری را بیش از گذشته یاری کرده و چشم و گوش مدیران شهرداری باشند و از مردم دعوت کرد تا با انعکاس نظرات و دیدگاهها در این سامانه، چراغ راه مدیران شهرداری باشند.
تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
خبرهای تصادفی روزنامه شیراز نوین