[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۹۵
  • دوره جدید

جوانان ایران اسلامی را به جایگاه و شایستگی حقیقی خود برسانید، روزنامه شیراز نوین

استاندار فارس در جمع دانش آموزان دبیرستان شهید مطهری شیراز، گفت: خدمات گسترده و فراوانی در دوران پس از انقلاب اسلامی در ایران انجام شده است؛ به عنوان مثال خدمات سلامت را قبل و بعد از انقلاب در استان فارس مقایسه و بررسی کنید. امروز نیز از شما توقع داریم که ایران را بسازید و آن را به جایگاه و شایستگی حقیقی خودش برسانید.
به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری فارس، دکتر محمدهادی ایمانیه که به منظور شرکت در نماز جماعت ظهر و عصر در دبیرستان شهید مطهری شیراز حاضر شده بود، گفت: امام راحل رضوان‌الله علیه در مورد شهید مطهری فرموده اند: خدمتی که مرحوم مطهری به نسل جوان و دیگران کرده است، کمتر کسی انجام داده؛ آثار ایشان بی‌استثنا، همه خوب است.
استاندار فارس با اشاره به فرمایش امام راحل و نام شهید مطهری که بر این دبیرستان نقش بسته است، اظهار داشت: لازم است در این مدرسه کتابخانه مناسبی با آثار شهید مطهری وجود داشته باشد. دکتر ایمانیه با بیان اینکه به بهترین خلاصه‌ نوشته شده توسط دانش آموزان این مدرسه در خصوص هر یک از آثار شهید مطهری جوایزی اهدا خواهیم کرد، افزود: جشنواره شهید مطهری با برنامه ریزی و مدیریت دانش آموزان این مدرسه برگزار شود و سپس به کل استان تسری یابد. وی با اشاره به دعای سفارش شده ماه مبارک رجب که می‌گوییم، اى که مى‏دهد (عطاى) بسیار در برابر (طاعت) اندک اى که عطا کنى به هرکه از تو خواهد، اى که عطا کنى به کسى که از تو نخواهد و نه تو را بشناسد از روى نعمت بخشى و مهرورزى، تصریح کرد: همه موجودات و مخلوقات از فضل و کرم و عنایت و بخشش خداوند بهره مند خواهند شد. استاندار فارس با تأکید بر اینکه مسئولان و دولت‌مردان موظف به ارائه گزارش و فعالیت‌های انجام شده به مردم می‌باشند، ادامه داد: خدمات گسترده و فراوانی در دوران پس از انقلاب اسلامی در ایران انجام شده است؛ به عنوان مثال خدمات سلامت را قبل و بعد از انقلاب در استان فارس مقایسه و بررسی کنید. دکتر ایمانیه، ایران را یکی از اصلی‌ترین مقصد ملت‌های منطقه به منظور درمان عنوان کرد و اظهار داشت: به دفعات مشاهده شده که ایرانیان ساکن کشورهای اروپایی نیز برای دریافت خدمات درمانی به اینجا مراجعه می‌کنند؛ چراکه خدمات درمانی در ایران از کیفیت بالا و هزینه‌های کمتری برخوردار است.
نماینده عالی دولت در فارس با بیان اینکه بالاترین میزان پیوند کبد در یک بیمارستان جهان مربوط به بیمارستان پیوند بوعلی سینا واقع در شهر صدرا می‌باشد، به جایگاه علمی سلامت کشور در دنیا اشاره کرد. وی در پایان گفت: با امید زندگی کنید و در مسیر خود پرتلاش و استوار قدم بردارید؛ کشور را به شما عزیزان خواهیم سپرد.

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی

آدرس ایمیل

متن نظر

کد امنیتی