[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۹۵
  • دوره جدید

آسفالت راه‌های روستایی مشارکتی است ، روزنامه شیراز نوین

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار فارس با بیان اینکه شرایط سلامت و امنیت کشور و استان به مرحله باثباتی رسیده، گفت: تمامی رویدادهای ورزشی، فرهنگی، علمی و هنری در سطح استان با حداکثر ظرفیت برگزار خواهد شد.
به گزارش شیرازنوین به نقل از پایگاه اطلاع رسانی استانداری فارس، اسماعیل محبی پور معاون استاندار در حاشیه همایش فرمانداران سراسر استان فارس گفت: تمامی رویدادهای ورزشی، فرهنگی، علمی و هنری در سطح این استان با حداکثر ظرفیت مقدور در سالن‌ها و اماکن مربوطه با دعوت از چهره‌های ورزشی، هنری و علمی برگزار خواهد شد. وی ادامه داد: جشن‌های پایانی ماه رجب، اعیاد شعبانیه و عید نوروز امسال به صورت گسترده در سطح این استان به صورت حضوری برگزار خواهد شد.
وی در ادامه عنوان کرد: همایش فرمانداران ماهانه بر اساس موضوعات مختلف برگزار می‌شود که موضوع محوری جلسه کنونی ایجاد زیرساخت‌های مسکن و راه در سطح استان فارس بود. وی ادامه داد: جهش تولید مسکن در قالب مسکن ملی از سال ۱۴۰۱ در سطح کشور آغاز شده است و این مسئله در سطح استان برای خانواده ایثارگران، مددجویان تحت پوشش بهزیستی و کمیته امداد فارس مورد بررسی قرار گرفت.
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار فارس تأکید کرد: تلاش است که با برنامه ریزی جامع در حوزه مسکن ملی حقوق مردم و نیاز استان در این زمینه تأمین شود. وی در ادامه به موضوع آسفالت راه‌های روستایی فارس نیز اشاره کرد و گفت: بر اساس ابلاغ وزارت راه و شهرسازی تمامی راه‌های روستاهای بالای ۵۰ خانوار باید با مشارکت ۵۰درصدی مردم و دولت آسفالت شود. 
محبی پور عنوان کرد: با کمک شهرداری‌ها و استفاده از ظرفیت کارخانجات و معادن و خیران، این طرح به سرانجام خواهد رسید.
وی در ادامه به موضوع آرد و نان اشاره کرد و گفت: دولت سیاست تشویقی کمی و کیفی برای نانوایی‌ها در نظر گرفته که نانواهایی که بتوانند خدمات شایسته‌تری به مردم ارائه کنند، امکان بهره‌مندی بیشتر از یارانه دولتی برای آنها فراهم خواهد شد.

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی

آدرس ایمیل

متن نظر

کد امنیتی