[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۹۴
  • دوره جدید

سکان دار جدید هیئت بولینگ و بیلیارد فارس انتخاب شد ، روزنامه شیراز نوین


با رأی اعضای مجمع، علی جعفری به عنوان رئیس هیئت بولینگ و بیلیارد استان فارس انتخاب شد. 
به گزارش روابط عمومی‌ و پایگاه خبری اداره کل ورزش و جوانان فارس، انتخابات هیئت بولینگ و بیلیارد استان فارس ظهر دیروز ۱۰ اسفندماه با حضور علی سلطان‌پور دبیر فدراسیون، حیدر صفرپور مدیر کل ورزش و جوانان فارس و اعضای مجمع در سالن فرصت شیرازی هتل شیراز برگزار شد. علی جعفری و سید جواد کشاورز مؤیدی کاندیداهای این مجمع بودند. 
در پایان، علی جعفری با کسب ۲۱ رأی از ۲۱ رأی اخذ شده از اعضای مجمع به مدت 4 سال سکان‌دار هیئت بولینگ و بیلیارد استان فارس شد.سید جواد کشاورز مؤیدی دیگر کاندیدای این مجمع قبل از شروع فرایند انتخابات، انصراف خود را اعلام کرد. همچنین با رأی اعضای مجمع، المیرا طفیونی، محمود خوشبخت، شایان زادگان، بابک ‌هاشمی ‌و سلیمه کاظمی ‌به ترتیب به عنوان نایب رئیس، خزانه‌دار و سه عضو هیئت رئیسه انتخاب شدند. حیدر صفرپور در مجمع انتخاب رئیس هیئت استان فارس گفت: بولینگ و بیلیارد رشته‌های پر مخاطب و جذاب هستند و زمینه رشد و ارتقاء این رشته به دلیل استقبال مخاطبین مهیا است و برنامه جامع در این خصوص تدوین شود. 
حیدر صفرپور در خصوص توسعه ورزش در شهرستان‌ها گفت: توسعه این ورزش به ملزومات خاصی نیازمند است اما می‌توان با اراده‌ای قوی، این ورزش پرطرفدار را در شهرستان‌های استان توسعه داد. 
مدیرکل ورزش و جوانان فارس در پایان با درخواست از دبیر فدراسیون گفت: فارس با نیروی انسانی توانمند، پتانسیل حضور و کسب کرسی‌های این ورزش در کشور را دارد و امیدواریم با نگاه ویژه رئیس فدراسیون، زمینه حضور مربیان، داوران و مدیران ورزشی این رشته‌ها در فدراسیون مهیا شود.

 

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی

آدرس ایمیل

متن نظر

کد امنیتی