[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۷۵
  • دوره جدید

شعار سال چراغ راه فعالیت است، روزنامه شیراز نوین

مدیرعامل شرکت گاز استان فارس بر اجرایی‌سازی شعار سال و ارتقای بهره‌وری در این مجموعه تأکید کرد. به گزارش روابط‌عمومی شرکت گاز استان فارس، علی‌اکبر میدان‌شاهی با تقدیر از جهاد خدمت‌رسانی کارکنان در راستای پیشبرد برنامه‌ها و طرح‌ها گفت: نیروی انسانی مهم‌ترین رکن هر مجموعه است و بسیاری از اهداف شرکت گاز استان فارس در پرتو تخصص، دلسوزی، درایت و تلاش‌های خستگی‌ناپذیر کارکنان این مجموعه محقق شده است.
وی با تبریک فرارسیدن بهار قرآن و طبیعت، خواستار توجه دوچندان به مبانی برنامه‌محوری شد و اظهار داشت: پیشرفت هر مجموعه‌ای در گروی تعیین نقشه راه و تبیین استراتژی‌های کارآمد است و شعار سال «مهار تورم و رشد تولید» به عنوان مهم‌ترین رکن این مجموعه در دستور کار قرار خواهد گرفت.
این مقام مسئول نقش شرکت گاز را در حوزه تولید ارزنده ارزیابی کرد و افزود: با توجه به فرمایشات مقام معظم رهبری، گازرسانی به صنایع در صدر اهمیت قرار دارد و همه تلاش خود را بر این حوزه متمرکز خواهیم کرد تا در سال جاری همه صنایع استان از نعمت شبکه گازرسانی برخوردار شوند.
او در بخش دیگری از سخنانش خواستار آسیب‌شناسی چالش‌ها برای بهبود کیفیت خدمت‌رسانی شد و بیان داشت: از کارکنان سخت‌کوش شرکت گاز استان فارس انتظار می‌رود برنامه زمان‌بندی‌شده برای تحقق اهداف هر واحد در رابطه با منشور پروژه‌ها را به صورت جداگانه اعلام نمایند.
مدیرعامل شرکت گاز استان فارس بر اهمیت ارتقای بهره‌وری در سال جدید تأکید کرد و افزود: با قابلیت‌هایی که در حوزه منابع و به ویژه نیروی انسانی وجود دارد، انتظار می‌رود پروژه‌ها با کمترین هزینه و در کوتاه‌ترین زمان ممکن به بهره‌برداری رسیده و از بالاترین کیفیت اجرایی و شاخص سلامت 
برخوردار باشند.
میدان‌شاهی با تأکید بر نقش ارزنده شرکت گاز در پاسداشت محیط‌زیست اظهار داشت: از کارکنان توانمند شرکت گاز استان فارس انتظار می‌رود مدیریت سبز را به عنوان شعار محوری در نظر داشته باشند و راندمان کاری رشد چشمگیری را تجربه کند.
او در ادامه افزود: افزایش رضایتمندی کارکنان با ارتقای توانمندی مجموعه ارتباط مستقیمی دارد و از طرح‌های انگیزشی و آموزشی در این حوزه بهره خواهیم برد.
مدیرعامل شرکت گاز استان فارس در بخش پایانی سخنانش بر حفظ ارزش‌های اخلاقی با رعایت سلسله‌مراتب تأکید کرد.

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی  

آدرس ایمیل    

متن نظر  

کد امنیتی