[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۷۵
  • دوره جدید

خبری از تغییر برنامه لیگ نیست ، روزنامه شیراز نوین

برنامه‌ریزی مسابقات لیگ برتر در هفته بیست‌وهشتم چالش‌برانگیز شده است. به گزارش فوتبال 360، بیست‌ودومین دوره لیگ برتر فوتبال ایران به روزهای پایانی خود نزدیک شده و رقابت تنگاتنگ تیم‌های پرسپولیس، سپاهان و استقلال باعث شده تا تیم‌ها به کوچک‌ترین مسائل حاشیه‌ای اعتراض داشته باشند؛ از موضوع احتمالی میزبانی پیکان از پرسپولیس در ورزشگاه آزادی که در هفته گذشته جنجال‌آفرین شده بود و در نهایت قرار است خودروسازان در ورزشگاه پاس قوامین از حریف خود میزبانی کنند، تا موضوع حضور تماشاگران در ورزشگاه پاس قوامین و البته عدم هم‌زمانی دیدارهای لیگ برتر در 3 هفته پایانی.
منصور قنبرزاده که در نقش نایب‌رئیس دوم فدراسیون فوتبال فعالیت می‌کند، در آخرین گفت‌وگوی خود پیرامون برگزاری مسابقات لیگ برتر مدعی شده بود که 3 هفته پایانی رقابت‌ها به صورت هم‌زمان برگزار می‌شود اما اظهارات قنبرزاده به‌سرعت از سوی سهیل مهدی به‌عنوان رئیس کمیته مسابقات تکذیب شد تا همین مسئله به چالشی جنجالی میان باشگاه‌های استقلال و پرسپولیس تبدیل شود.
زمانی که برنامه را چیدیم، جدول این شکلی نبود!
تیم‌های استقلال و سپاهان به‌عنوان تیم حاضر در کورس قهرمانی لیگ بیست‌ودوم، باید روز جمعه پانزدهم اردیبهشت‌ماه در هفته بیست‌وهشتم لیگ برتر مسابقه خود را برگزار کنند و پرسپولیسِ صدرنشین هم روز جمعه، دیدار خود در هفته بیست‌وهشتم را برگزار می‌کند که این مسئله باعث شده تا استقلالی‌ها به عدم برگزاری هم‌زمان دیدارهای هفته پایانی لیگ برتر اعتراض داشته باشند.
سهیل مهدی، رئیس کمیته مسابقات سازمان لیگ در واکنش به اعتراض استقلالی‌ها گفت: «زمانی که برنامه هفته بیست‌وهشتم را چیدیم و اعلام کردیم، اصلاً جدول به این شکل نبود. پرسپولیس در رده سوم جدول بود و ما اصلاً به این فکر نبودیم که بعداً برخی اتفاقات رخ بدهد. در هر صورت، نتایجی که در هفته اخیر به‌ثبت رسید، صدر جدول را به اوج حساسیت رساند و این وضعیت را پیش‌آورد؛ ما دیگر نمی‌توانیم این برنامه را تغییر بدهیم».
هرجا بگویند بازی می‌کنیم، اما با هوادارانمان!
افشین پیروانی که بعد از پیروزی سرخ‌پوشان پایتخت مقابل گل‌گهر سیرجان و مشخص شدن قرعه پرسپولیس در مرحله نیمه‌نهایی جام حذفی و برخورد با تیم هوادار، سعی داشت تا نسبت به بیانیه‌نویسی استقلالی‌ها علیه برنامه‌ریزی سازمان لیگ بی‌تفاوت باشد، نسبت به برگزاری دیدارهای پرسپولیس در هفته‌های پایانی بدون حضور تماشاگران واکنش نشان داد.
پیروانی با طرح این موضوع که سرخ‌پوشان پایتخت در هفته‌های پایانی با حضور تماشاگران، می‌خواهند دیدارهای خود را برگزار کنند، گفت: «ما اگر قرار است جایی بازی کنیم، باید از ظرفیتمان یعنی هوادارانمان استفاده کنیم و حتی اگر بازی در دستگردی باشد، دوست داریم هوادارانمان حضور داشته باشند و بازی بدون تماشاگر نباشد. امیدوارم شورای تأمین هم با این موضوع موافقت کند، زیرا تیمی که در حال پیروزی و قهرمانی است، باید جشن‌هایش را در کنار هوادارنش بگیرد، اگر ورزشگاه استانداردهای لازم را ندارد، چرا بازی برگزار می‌کنند؟ خواهش من این است که پرسپولیس بدون هوادارانش بازی نکند».
مدیر تیم پرسپولیس در شرایطی مدعی شده که تیمش باید در مقابل پیکان با حضور تماشاگران در ورزشگاه پاس قوامین به میدان برود که هنوز شورای تأمین استان تهران در این‌باره تصمیم‌گیری نکرده و با توجه به مشکلات زیرساختی ورزشگاه پاس قوامین، همگان چشم‌انتظار تصمیم نهایی شورای تأمین در این‌باره هستند. مسئولان سازمان لیگ معتقدند که این سازمان مشکلی برای حضور تماشاگران در ورزشگاه ندارد، اما تصمیم نهایی با نهادهای بالادستی است.

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی  

آدرس ایمیل    

متن نظر  

کد امنیتی