[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۷۵
  • دوره جدید

اولویت با هوشمندسازی شبکه است، روزنامه شیراز نوین

معاون بهره‌برداری شرکت توزیع نیروی برق شیراز گفت: هوشمندسازی شبکه با استفاده از فناوری‌های نوین و استاندارد، یکی از اولویت‌های مهم این 
شرکت است.
تیمور عزیزی افزود: تا پایان ۱۴۰۰ در محدوده شبکه تحت مدیریت این شرکت، ۲۳ کلید هوشمند فرمان‌پذیر فعال وجود داشت.
وی ادامه داد: از ابتدای امسال تاکنون، با آنلاین‌سازی ۲۰۰ کلید هوشمند، بخش قابل‌ملاحظه‌ای از شبکه فرمان‌پذیر شده است؛ به‌گونه‌ای که نقاط فرمان‌پذیر از ۲۳ به ۲۰۰ نقطه افزایش یافته است.
عزیزی با تأکید بر نقش مؤثر هوشمندسازی شبکه در کاهش مدت‌زمان بازیابی شبکه در مواقع بحران، کاهش خاموشی، رفع مشکلات و عیوب احتمالی شبکه، کاهش هزینه‌های پایش شبکه و... گفت: هوشمندسازی شبکه نه یک انتخاب، بلکه یک استراتژی و الزام در جهت ارتقای سطح کیفیت خدمات برق می‌باشد. معاون بهره‌برداری از آنلاین‌سازی ۶۵ کلید هوشمند جدید تا اول تیر خبر داد و گفت: با برنامه‌ریزی‌های انجام‌شده تا شروع فصل پیک تعداد کل کلیدهای نصب‌شده با هدف رؤیت‌پذیرکردن شبکه به عدد ۲۶۵ دستگاه افزایش می‌یابد.
عزیزی اضافه کرد: از ابتدای سال ۱۴۰۱ تاکنون با صرف ۲۵میلیارد تومان هزینه زمینه افزایش بیش از ۱۰برابری کنترل هوشمند فراهم شده است که نتیجه آن کاهش حوادث، کاهش ناپایداری شبکه و تقلیل خاموشی می‌باشد.
معاون بهره‌برداری شرکت توزیع برق شیراز با بیان اینکه نوسازی شبکه، اصلاح، بهسازی و تعمیرات و هوشمندسازی شبکه از عوامل مهم و تأثیرگذار در حفظ و پایداری شبکه و کاهش خاموشی است، گفت: خوشبختانه با نوسازی کل شبکه فشار ضعیف، عملیات تعمیرات گروهی زیر نور آفتاب و هوشمندسازی شبکه، وضعیت شبکه در محدوده عملکرد این شرکت مطلوب ارزیابی می‌گردد.
معاون بهره‌برداری این شرکت گفت: عملیات گروهی تعمیرات در زیر نور آفتاب در طی چند سال اخیر با ۲۸۰۰ عملیات گروهی تمامی خطوط بحرانی و عیب‌های شبکه را شناسایی کرده و با اجرای کامل چرخه کامل pdca عیوب شبکه برطرف شده است. 
عزیزی با بیان اینکه مهم‌ترین چالش صنعت برق در فصل تابستان افزایش ناگهانی مصرف برق به‌واسطه واردشدن وسایل سرمایشی است، گفت: از شهروندان محترم خواهشمندیم با رعایت نکات ساده مدیریت مصرف مانند استفاده از دمای آسایش ۲۴ درجه، عدم استفاده هم‌زمان از وسایل پرمصرف برقی به‌ویژه در ساعات اوج مصرف، استفاده از دور کند کولرهای آبی، استفاده حداکثری از نور طبیعی و... خدمتگزاران خود را در تأمین برق پایدار 
یاری رسانند.

 

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی  

آدرس ایمیل    

متن نظر  

کد امنیتی