[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۹۴
  • دوره جدید

مهلت شرکت در مسابقات قرآنی «مدهامتان» تا پایان تیرماه تمدید شد، روزنامه شیراز نوین

حجت‌الاسلام امیدی ضمن دعوت از فعالان قرآنی و اعضای کانون های مساجد برای شرکت در مسابقات «مدهامتان»، گفت: این مسابقات تا پایان تیرماه تمدید شده است. حجت‌الاسلام حسین امیدی در نشست هماهنگی برگزاری برنامه‌های کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان فارس در حوزه قرآنی، گفت: مسابقات قرآنی «مدهامتان» از سوی ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد کشور در رشته‌های قرائت تحقیق، قرائت تقلیدی، مفاهیم، اذان، قرائت ترتیل، حفظ کل، حفظ جزء 30، مکبری، قرائت نماز، استعدادیابی و معارف اهل بیت(ع) برگزار می‌شود.
مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان فارس با بیان اینکه این مسابقات در شانزدهمین دوره به صورت مجازی در حال برگزاری است، خاطر نشان کرد: مسابقات در رده‌های سنی کودکان(زیر هفت سال)، نوجوانان (رده سنی 7 تا 16 سال) و جوانان (17 تا 30 سال) با هدف ترویج معارف قرآنی در جامعه، توجه به مساجد به‌عنوان پایگاه اصلی قرآنی، تحکیم پیوند مسجد، قرآن و مردم، کشف استعدادهای قرآنی و فراگیری فعالیت‌های قرآنی در حال برگزاری است.
حجت‌الاسلام امیدی تأکید کرد: مهلت شرکت در این مسابقات پایان تیرماه است و فعالان قرآنی با مراجعه به سامانه بچه‌های مسجد به نشانی https://bachehayemasjed.ir/home ضمن عضویت در یکی از کانون‌های مساجد استان فارس در بخش فعالیت‌های من، نسبت به ثبت نام و بارگذاری اثر اقدام کنند.
وی یادآور شد: آیین‌نامه مسابقات نیز در بخش ثبت آثار برای مطالعه شرکت‌کنندگان ارائه و ضوابط و شرایط شرکت نیز در آن قید شده است.
حجت‌الاسلام امیدی اعلام کرد: بخش ویژه کانونی این مسابقات نیز با طرح مسجد؛ پایگاه قرآن، طرح تلاوت نور و تولیدات هنری برگزار می‌شود.

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی

آدرس ایمیل

متن نظر

کد امنیتی