[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۹۴
  • دوره جدید

شیراز شهر جوان ایران ، روزنامه شیراز نوین


شهرداری شیراز در نخستین رویداد جایزه استانی جوانی جمعیت حائز رتبه برگزیده در محور دستگاه‌های اجرایی استان فارس شد.
به گزارش شیرازنوین به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی شهرداری شیراز، در آیین اختتامیه این رویداد از محمدحسن اسدی شهردار شیراز و معصومه جعفری مشاور امور بانوان و همچنین افسانه خواست‌خدایی عضو هیئت‌رئیسه شورای اسلامی این کلان‌شهر و رئیس کمیته زنان و خانواده در محور دستگاه‌های اجرایی برگزیده تجلیل شد.
قائم‌مقام شهردار شیراز در حاشیه برگزاری این آیین از رونمایی پوستر جشنواره فرهنگی ملی فیلم کوتاه و رسانه‌های دیجیتال به همت سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی خبر داد.
آرش فرج‌زاده با اشاره به تأکیدات مقام معظم رهبری مبنی بر تلاش برای افزایش نسل و جوان‌شدن نیروی انسانی کشور گفت: در حوزه مسائل مربوط به جوانی جمعیت نیازمند اقدامات فرهنگی، رسانه‌ای و مشارکت گروه‌های نخبگان و هنرمندان هستیم تا فرهنگ‌سازی در این زمینه سرعت بیشتری گیرد.
وی ضمن اشاره به تجلیل از شهرداری شیراز به‌عنوان دستگاه‌های اجرایی برگزیده در نخستین رویداد جایزه استانی جوانی جمعیت افزود: امید است با برگزاری جشنواره ملی فیلم کوتاه و رسانه‌های دیجیتال، گامی نو در جهت ترویج فرهنگ جوانی جمعیت برداریم.
همچنین معاون شهردار و رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری شیراز در آیین اختتامیه نخستین رویداد جایزه استانی جوانی جمعیت گفت: در زمینه مقوله جمعیت به محتوا و تولیدات رسانه‌ای نیاز داریم و در این راستا جشنواره ملی فیلم کوتاه و رسانه‌های دیجیتال به همت این سازمان برگزار و پوستر آن در این آیین اختتامیه رونمایی شد.
محمدعلی چوبینی ضمن برشمردن اهداف برگزاری این جشنواره افزود: امیدوارم بتوانیم در راستای فرهنگ‌سازی برای افزایش جمعیت و جبران خسران پیشین گامی برداریم و توجه هنرمندان و نخبگان را به مسئله جمعیت جلب کنیم.
وی ادامه داد: امروز بحث جمعیت مؤلفه‌ای مهم در حوزه قدرت کشور‌ها و جزو ۵ مؤلفه اصلی در این زمینه محسوب می‌شود و کشورهای در حال توسعه، کشورهایی هستند که از این شاخص قدرت استفاده می‌کنند.
معاون شهردار شیراز با اشاره به کنترل جمعیت گفت: جبران این موضوع نیازمند کار فرهنگی و برنامه‌ریزی دقیق است. امروز نیاز است که مقوله جمعیت را به مسئله مهم کشور و جزو اولویت‌ها تبدیل کنیم و این اتفاق نیازمند یک کار همگانی و عزم جدی است.

 

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی

آدرس ایمیل

متن نظر

کد امنیتی