[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۹۵
  • دوره جدید

ثارالله قهرمان و صفاشهر راهی لیگ برتر شد معرفی برترین‌های فوتسال مهاجرین فارس ، روزنامه شیراز نوین

 میثم محجوبی - گروه ورزش 
 جمعه 23 تیرماه 1402  در سالن امام علی(ع) شیراز، دومین دوره مسابقات فوتسال مهاجرین فارس به پایان رسید.
در مسابقات لیگ برتر تیم ثارالله با سرپرستی مهدی حسن زاده، بدون باخت و یک هفته زودتر به مقام قهرمانی نائل شد. تیم یاران مهاجر با سرپرستی شهاب‌الدین بابایی به رتبه دوم دست یافت و مقام سوم را تیم شهید مسعود از شهرستان مرودشت تصاحب کرد که سرپرستی این تیم را آقای مرادی به عهده داشت.
نادر میرزاد، مدیر روابط عمومی و هماهنگ‌کننده امور اداری هیئت فوتبال مهاجرین استان فارس در گفت‌وگو با شیرازنوین، بهترین‌های مسابقات را به شرح زیر معرفی کرد:
 با انتخاب کمیته فنی لیگ، مرتضی حیدری از تیم یاران به‌عنوان بهترین بازیکن مسابقات انتخاب شد و عنوان بهترین دروازه‌بان برای دومین دوره پیاپی به قنبر هزاره‌ای از تیم ثارالله رسید. 
رضا ملکی از تیم منتخب قندهار نیز با 13 گل زده، آقای گلی لیگ برتر شد.
در لیگ یک، تیم اتحاد صفا شهر بدون باخت قهرمان شد و مقام دوم را تیم پیام صلح مهاجر با سرپرستی آقای ذبیح‌الله اکبری به دست آورد؛ لاینز هم با سرپرستی فرهاد غیاثی سوم شد.
بهترین بازیکن این لیگ از تیم قهرمان انتخاب شد و امام‌الدین خواجم‌قل این عنوان را از آن خود کرد. همچنین بهترین دروازه‌بان از تیم پیام صلح انتخاب شد؛ مرتضی عرب‌زاده که در طول مسابقات تنها 9 گل دریافت کرد. آقای گلی این مسابقات نیز به طور مشترک به حمیدرضا محمدی از لاینز و امام‌الدین خواجم‌قل از تیم اتحاد صفا شهر رسید.
در مجموع مسابقات لیگ برتر و لیگ یک مجموعاً 90 بازی برگزار شد و 475 گل به ثمر رسید. 
از لیگ یک تیم‌های اتحاد و پیام صلح به لیگ برتر صعود کردند و تیمهای اف سی امیری و قائم نیز با قرار گرفت در رتبه‌های انتهایی لیگ برتر به لیگ یک سقوط کردند.
در مراسم اختتامیه این رقابت‌ها، آقای جمشیدنژاد، معاونت سیاسی اداره کل اتباع و مهاجرین استانداری فارس، آقای هاشم کشاورز، مسئول کمیته مربیان هیئت فوتبال شیراز، اعضای محترم شورای مردمی مهاجرین فارس، پیشکسوتان، اساتید محترم و مدال‌آوران ورزش‌های رزمی مهاجرین و بانوان فعال در عرصه ورزش و فرهنگ مهاجرین نیز حضور داشتند که هیئت فوتبال مهاجرین استان فارس به صورت ویژه از یکایک این عزیزان تشکر و قدردانی به عمل می‌آورد.

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی

آدرس ایمیل

متن نظر

کد امنیتی