[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۹۴
  • دوره جدید

فرهنگ‌سازی برای مدیریت مصرف آب، روزنامه شیراز نوین

به گزارش روابط‌عمومی آب منطقه‌ای فارس، سیاوش بدری مدیرعامل شرکت به همراه تعدادی از معاونین با حضور در دفتر احمد پهلوانیان مدیرکل صدا و سیمای استان و معاونین او در خصوص بهره بردن از پتانسیل رسانه ملی به منظور فرهنگ‌سازی بهینه مصرف آب دیدار و گفت‌وگو کردند.
بر اساس این گزارش، مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای فارس ضمن ارائه سیمای منابع آب استان و مختصری از وضعیت فعلی و لزوم مساعدت کلیه دستگاه‌ها در امر فرهنگ‌سازی مصرف بهینه آب، گفت: رسانه ملی همواره نقش بسیار مؤثری در امر موضوع بسیار مهم فرهنگ‌سازی داشته است. بدری افزود: تمامی تلاش‌های ما در جهت سازگار شدن با کم‌آبی حاصل از کم‌بارشی سال‌های اخیر می‌باشد. مدیرعامل آب منطقه‌ای فارس ادامه داد: ضمن سپاس از زحمات همکاران صدا و سیما در انعکاس رویدادهای حوزه آب و در جریان قرار دادن مردم خوب و نجیب استان فارس از پیشرفت پروژه‌های عمرانی و نیز فعالیت‌های جهادی و شبانه‌روزی، از جمله احیای کانال انتقال آب کشاورزی و شرب از سد درودزن که در اثر صاعقه و فرونشست حاشیه کانال دچار مشکل شده بود، در کوتاه‌ترین زمان ممکن، ادامه همکاری‌های قبلی و نیز افزایش تعاملات دوطرفه را از مسئولان ارشد صدا و سیمای مرکز فارس درخواست کرد.
احمد پهلوانیان مدیرکل صدا و سیمای استان نیز به اهمیت مقوله آب در تمام دنیا به خصوص کشور عزیز ما ایران اسلامی و به‌ویژه استان پهناور فارس که در اقلیمی خشک و نیمه‌خشک قرار گرفته است، اشاره کرد و در ادامه یادآور شد: مجموعه صدا و سیمای فارس از هرگونه همکاری در مقوله انعکاس اخبار و نیز پخش محتواهای تولیدشده استقبال می‌کند.
بر اساس این گزارش، کرامت‌الله کریمی مزیدی معاون حفاظت و بهره‌برداری و سید عبدالرضا شهابی معاون طرح و توسعه شرکت آب منطقه‌ای فارس و نیز علی دیانتی معاون سیما، غلامرضا عسکری معاون خبر و مجید مجرد معاون رادیو صحبت‌هایی را در خصوص هم‌افزایی هر دو دستگاه آب و رسانه داشتند و در پایان همه حاضران بر لزوم فرهنگ‌سازی به خصوص در مصرف بهینه آب تأکید کردند.

 

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی

آدرس ایمیل

متن نظر

کد امنیتی