[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۹۴
  • دوره جدید

همکاری مشترک صادق آهنگران و دولتمند خالف، روزنامه شیراز نوین

دولتمند خالف(خواننده و موسیقیدان شهیر تاجیکستان) به مناسبت ایام سوگواری محرم یک قطعه مشترک با صادق آهنگران، مداح قدیمی تولید کرده است.
به گزارش ایسنا، ‌ این قطعه «حسینیه دل» نام دارد و شعر آن را علی‌رضا قزوه سروده است. دولتمند،‌ استاد موسیقی محلی جنوب تاجیکستان است که به آن «فلک» گفته می‌شود. این در حالی است که صادق آهنگران در جایگاه خواننده و مداح پیش از این هم تولیدات مشترکی با دولتمند خالف داشته است.
این قطعه از تولیدات جدید مرکز شعر، موسیقی و سرود صداوسیماست که۳۰  اثر با موضوع محرم و عاشورا را به مناسبت این ایام تولید و برای پخش به شبکه‌های رادیویی و تلویزیونی ارسال کرده است.
قطعات موسیقایی جدید مرکز موسیقی و سرود صداوسیما شامل ۶ قطعه به صورت نماهنگ و ۲۴ قطعه صوتی آکاپلا  است که در این مرکز تولید شده است.
سه قطعه «خون خدا»، «وداعی تلخ» و «هنگام محرم» با آهنگ‌سازی فرهاد برنجان و تنظیم مجید رضازاده و اشعار علی‌رضا قزوه به خوانندگی مجید بهداروند، «کام عطش» با آهنگ‌سازی و تنظیم شهرام منظمی، شعر عبدالجبار کاکایی با خوانندگی حمیدرضا ترکاشوند، «دامان وصل» با شعری از محمودخان ملک‌الشعرا(صبا) و خوانندگی مهدی حبیبی، «حسینیه‌ی دل» با شعری از علی‌رضا قزوه و خوانندگی مشترک دولتمند خالف، خواننده تاجیکستانی و صادق آهنگران از تولیدات جدید موسیقایی این مرکز است.
این قطعات در قالب نماهنگ،۱۰ قطعه صوتی آکاپلایی با خوانندگی مهدی حبیبی با اشعاری از حبیب چایچیان، محمودخان ملک‌الشعرا(دو قطعه)، عبدالجبار جودی خراسانی، غلام‌رضا سازگار، شباب شوشتری(دو قطعه)، ترکی شیرازی(دو قطعه)، میرزا یحیی، مدرس اصفهانی  و همچنین ۱۴ قطعه آکاپلایی با خوانندگی محسن حسن‌زاده که از ۱۴ ترکیب‌بند اشعار علی‌رضا قزوه با عنوان «با کاروان نیزه» تولید شده و برای پخش در ساعات مختلف رادیویی و تلویزیونی در اختیار پخش رسانه‌های ملی قرار گرفته است.

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی

آدرس ایمیل

متن نظر

کد امنیتی